Volgens mij komt Démare gewoon uit het wiel van zijn gangmaker. Als je dan helemaal alles op de sprits moet drijven, dan zie je dat Wout op dat moment helemaal rechts zat, en 100 meter verder rijdt hij in het midden van de baan. Heeft hij ook afgeweken en anderen gehinderd?
Demare hindert Wout maar had hij gewonnen? Ten 2 de Cavendish wordt een beetje gehinderd en wijkt uit van rechts naar links ,dat heb je dat opkomende sprinters van Arkea naar voorkomen.Moeten ze dat niet verbieden dat 2 van dezelfde ploeg meesprinten ,klinkt misschien onnozel.
99% zeker dat Wout anders had gewonnen. Hij moet inhouden en verliest dus snelheid, gaat uiteindelijk links langs Demare en wint nóg bijna. Dus: ja hij had gewonnen.
Klopt, toch wel verrassend dat Wout vandaag zo goed meesprintte met zijn blessures aan zijn onderarm. Ik was vanmiddag zelfs even aan t twijfelen om hem te banken...
Na zijn startinterview dacht ik al wel dat hij gewoon ging meedoen, ik merkte woensdag voor zijne val al dat dit al een heel andere wva is dan in die galibier rit. In de volgende rit liggen de hoogtemeters meer naar het einde toe dus als ze dan gaan sprinten en hij zit goed gepositioneerd doet hij weer mee voor winst, maar deze kans had hij nooit mogen laten liggen. Gezien hij zo’n nette sprinter is moet hij het ook mijden om steeds langs de hekken kant te komen imo, ze kunnen toch geen halve baan met hem op wandel gaan hoop ik. Nu declasseren ze die fransman correct maar hij wint nog steeds niet hierdoor, daar koopt wva ook niets mee.
Volgens mij komt Démare gewoon uit het wiel van zijn gangmaker. Als je dan helemaal alles op de sprits moet drijven, dan zie je dat Wout op dat moment helemaal rechts zat, en 100 meter verder rijdt hij in het midden van de baan. Heeft hij ook afgeweken en anderen gehinderd?
Demare hindert Wout maar had hij gewonnen? Ten 2 de Cavendish wordt een beetje gehinderd en wijkt uit van rechts naar links ,dat heb je dat opkomende sprinters van Arkea naar voorkomen.Moeten ze dat niet verbieden dat 2 van dezelfde ploeg meesprinten ,klinkt misschien onnozel.
Dat brengt Wout niks op. Hij had anders zeker gewonnen.
Worden de punten dan ook aangepast?
is cavendish ook gedeclasseerd?
Is ondertussen gedeclasseerd
Waarom ,als ze de hekken leren rechtzetten ,Wout is 2 de ,maar had niet gewonnen ,dan moeten ze veel sprinters declasseren
Deklasseren Démare
Ja
Nee