Zolang de ‘gevestigde’ waardes van het forum hun team niet posten zal dat ook zo blijven hopelijk, anders gaan er teveel ‘gemanipuleerd’ worden en na apen.
Dat is helemaal waar,een tip aan iedereen geef u ploeg vrij als de 1ste rit begonnen is. Dan is er geen na-apen bij en geen discussie want er zijn 100000 deelnemers en van die 100000 zijn er 20000 die na-apen,en dat is altijd zo geweest .
Ik voelde mij schuldig dat ik niemand van Ineos in mijn team had staan. Heb mijn team ondertussen al 20x gewijzigd, maar ik ben nog niet helemaal tevreden eigenlijk.
Nee, en als Wout believer met pijn in mijn hart zeg ik nee. Ik hoop wel dat hij voor een ritzege kan gaan en dan denk ik de gravelrit of een van de sprintritten en voor de rest knechten en opbouw OS,idem dito hetzelfde voor MVDP.
Zolang de ‘gevestigde’ waardes van het forum hun team niet posten zal dat ook zo blijven hopelijk, anders gaan er teveel ‘gemanipuleerd’ worden en na apen.
Ik voelde mij schuldig dat ik niemand van Ineos in mijn team had staan. Heb mijn team ondertussen al 20x gewijzigd, maar ik ben nog niet helemaal tevreden eigenlijk.
Op Q -music is er Zaragoza van Jimmy Frey,,dat doet me denken aan enchelons .
Het sleutelen is het moeilijkste ,qua transferpolitiek zeer eenvoudig ,zolang mogelijk wachten naar de laatste week na rit 16.
beter dan bij de giro
Een goede zaak ja