Mij lijkt Rodriguez een ideale transfer aangezien hij pas in de echte bergritten vooraan eindigt, Jorgenson is een klein gokje ivm de rol tov Vingegaard maar zelfs als hij knecht zie ik hem top 10 eindigen.
Geloof niet dat Jorgenson zal knechten eigenlijk, volgens mij iedereen in dienst van Jonas en Matteo en zien wie de beste benen heeft (volgens mij Jorgenson) maar Rodriguez is idd een goeie transfer
Los van z'n uitstekende prestaties snap ik nog steeds niet wat iedereen ziet in Jorgenson als top 10 kandidaat. Het argument van z'n uitzonderlijk straffe p-n en CdD houdt volgens mij echt geen steek. Ik had vorig jaar dezelfde verwachtingen van skjelmose, maar dat bleek toch ook niet uit te draaien zoals verwacht. En dan zie ik Skjelmose nog als een betere klimmer dan Jorgenson.
Ik wil hiermee niet zeggen dat het niet kan hoor, maar ik zou toch heel erg verbaasd zijn als hij dit voor mekaar krijgt.
Het zou niet de eerste keer zijn dat een renner naar Visma gaat en een stuk beter wordt, kijk maar naar Laporte, in PN en CdD heeft Jorgenson twee keer bewezen met de beste klimmers mee te kunnen, skjelmose vind ik eigenlijk een iets minder goede klimmer, maar meer een puncher voor een eendagswedstrijd in de ardennen, of rittenkoersen van een week
Mij lijkt Rodriguez een ideale transfer aangezien hij pas in de echte bergritten vooraan eindigt, Jorgenson is een klein gokje ivm de rol tov Vingegaard maar zelfs als hij knecht zie ik hem top 10 eindigen.