De prijzen van sommige renners zijn toch wel wat vreemd.
Lipowitz van 3-5m, terwijl hij niets bewezen heeft in de giro (kon hij niets aan doen natuurlijk)
Riccitello van 3-5m. Behalve die ene tijdrit nog niets bewezen in een grote ronde.
Anyway: los daarvan is het budget weer lekker ruim en kan ik zo goed als iedereen meenemen die ik wil. Wel jammer dat 2 mogelijke pareltjes 3m kosten, terwijl ik hoopte die voor 2 te kunnen oprapen :p
Zal Ayuso starten vanwege de niet al te beste relatie met zijn team? Komen er nog sprinters bij zoals Groves? Zijn zaken om mee rekening te houden waarmee we nu niet kunnen puzzelen.
Inderdaad ik begin pas een ploeg te maken als de startlijst voor minstens 90% compleet is, al is het wel goed dat er al zekerheid is dat er een vueltamanager zal zijn!
Ben O Connor werd zonet toegevoegd aan de startlijst
Ik heb vooral voor rittenkapers en ak renners gegenomen
De prijzen van sommige renners zijn toch wel wat vreemd.
Lipowitz van 3-5m, terwijl hij niets bewezen heeft in de giro (kon hij niets aan doen natuurlijk)
Riccitello van 3-5m. Behalve die ene tijdrit nog niets bewezen in een grote ronde.
Anyway: los daarvan is het budget weer lekker ruim en kan ik zo goed als iedereen meenemen die ik wil. Wel jammer dat 2 mogelijke pareltjes 3m kosten, terwijl ik hoopte die voor 2 te kunnen oprapen :p
wat zijn de eerste hoofdbrekers?
Na mijn eerste team had ik 23m over 🤔.
Staat online!
Dat is toch meestal 10 dagen voor de start??