Morgen duiken we weer de bergjes in, met hopelijk een open en mooie strijd. Gaan de klassementsrenners iets doen of is het voor de vluchters? No one knows.
Pogacar
S. Yates - Carapaz - Bardet
Evenepoel - Vingegaard - Roglic
**
Bilbao - Buitrago - Ciccone - Gall
*
Rodriguez - Ayuso - Almeida - Martin - Mas
Jokers: healy - van gils - pidcock
Alle ballen op Pidcock vandaag!
Philipsen kan ook gerust in de bus zeker?
Vraag in de marge: wie laat ik op de bus vandaag? Bettiol of Lapeira?
Volgens mij een vlucht met mannen als Van Gils of Bardet.
Ik den dat we straks ook gaan zien wie dit jaar voor de bollen gaat.
k gok wel op een tijdsverschil van 10 minuten tussen de winnaar en de klassementsgroep (daar verwacht ik nog geen spektakel).
3 mannen die nog niet genoemd zijn:
Healy, Carapaz en Kort.
Als het de ak renners zijn:
*** Pogacar Renco
** Vingegaard Rodriguez Roglic
*Bilbao Ayuso Almeida Ciccone Buitrago
Als het een vlucht is:
*** Bilbao Pidcock
** Tobias Johanenssen Healy Maduoas
*Lazkano Gregoire
Ik hoop dat de klassementsrenners zich wel gaan bemoeien vandaag dan krijgen we al wat meer zicht mss voor wat een goede transfer zou kunnen zijn, wnr denken jullie je transfers te doen jullie al de transfers voor rit 14 of voor rit 17
Je vergeet toch wel fdj mannen
Ik zou denken dat de klassementsmannen ervoor strijden aangezien ze net “2 rustdagen” gehad hebben, ze zullen dus nog relatief fris zijn. Ik verwacht misschien wel nog een aantal vluchters in de top 10 die net overrompeld werden door Pogi, Jonas en Remco
Johannessen en Kulset mogen zich eens gaan tonen wat mij betreft :) Ik hoop in elk geval op een mooie strijd tussen aanvallers, want de klassementsmannen komen later nog aan de beurt.
Morgen een strijd op 2 fronten : 1 tussen de vlucht voor de zege en strijd tussen de klassementsrenners.Bardet zal gemotiveerd zijn.Gee ,Pidcock,en WVA zal ook proberen.
Ik hoop op de vlucht met een Van Gils en een Pidcock 😉