Ik vind het sprinterscollectief tamelijk zwak, en je hebt al vroeg veel AK mee naar mijn mening. Ook vind ik dat heel veel mensen toch al tamelijk wat vertrouwen inzetten op Roglic, die volgens mij eerder teleurstelde en nu nog sterkere ploegen tegen zal krijgen. Het zal me benieuwen maar ik denk dat hij gaat tegenslaan. Makkelijke transfer uiteraard, maar anderzijds zonde van de transfer.
Ja fout verwoord, teleurgesteld in zijn indeling, ik zal het zo zeggen. Zo pieken om dan klaarblijkelijk te veel krachten verspeeld te hebben. Misschien had hij net een off-day op een fout moment, dat kan ook natuurlijk. Doch blijft mijn mening hetzelfde, ik denk echt dat er andere teams hem gaan overklassen met renners waar je het minder van verwacht. En er ligt bij hem een serieuze druk op de schouders mits dit de eerste TdF in een andere ploeg is, en dus voor het eerst tegen zowel Pogi als Jonas. Die laatste en zijn ploeg weten ook perfect hoe ze Primoz gaan kunnen pijnigen.Het zal me hoe dan ook benieuwen, ik neem hem niet, maar ben toch benieuwd.
Ik vind het sprinterscollectief tamelijk zwak, en je hebt al vroeg veel AK mee naar mijn mening. Ook vind ik dat heel veel mensen toch al tamelijk wat vertrouwen inzetten op Roglic, die volgens mij eerder teleurstelde en nu nog sterkere ploegen tegen zal krijgen. Het zal me benieuwen maar ik denk dat hij gaat tegenslaan. Makkelijke transfer uiteraard, maar anderzijds zonde van de transfer.
Ackermann voor 6M zou ik niet doen, voor de rest prima.