Ik zou of Tarling of McNulty nemen, maar niet allebei. De eerste scoort in principe alleen in de eerste en mss de laatste rit goed. McNuggy rijdt ook sterk in de kortere vlakke tijdrit dus ik zou niet schrikken moest hij toch Tarling kloppen. Sparen hoeft hij ook niet gezien de timing van de tt's.
Btw, ik heb momenteel Tarling maar ik weet niet of dat om 16u nog zo zal zijn 🙈.
Betreft rit 1: vorig jaar in de giro deed ik niet mee met "het plan Ganna"en hij werd 2e dus dat draaide goed uit. Mss deze keer het plan Tarling ook maar laten voor wat het is.
Narvaez zou ritten mogen najagen. Ik had hem eerst niet, maar last minute toch meegenomen. Heeft toch redelijk wat kansen op ritwinst
Heb ook fomo. Heb hem niet omdat ik denk dat beter doen dan in de Giro moeilijk zal zijn.
Ok nog zoiets ja 😅
Narvaez als allrounder is interessant vind ik.
Ik zou of Tarling of McNulty nemen, maar niet allebei. De eerste scoort in principe alleen in de eerste en mss de laatste rit goed. McNuggy rijdt ook sterk in de kortere vlakke tijdrit dus ik zou niet schrikken moest hij toch Tarling kloppen. Sparen hoeft hij ook niet gezien de timing van de tt's.
Btw, ik heb momenteel Tarling maar ik weet niet of dat om 16u nog zo zal zijn 🙈.
Narvaez van de Giro > mcn die moet knechten?