Ik heb geen van de 3 in mijn ploeg. Slecht idee? Evenepoel was niet goed genoeg in Dauphine; Roglic op het einde ook niet meer (te smalle basis)
En Vingegaard, tja, daar weten we niet veel over. Waarschijnlijk te kleine basis om lang mee te gaan. Ook geen Pedersen en WVA
En toch heb ik het gevoel een goede ploeg te hebben met heel wat mooie namen
Ik heb met de Giromanager iets gelijkaardigs gedaan. Was het beu om altijd dezelfde namen te zien passeren hier die ook in mijn team zaten, dus heb toen wat aanpassingen gedaan. En dat is niet tegengevallen. Je haalt wel geen top 5000 maar het was iedere dag wel spannend om te zien of jouw renners er ook bij waren.
Het is een tactiek als een ander, maar 4 van de grote 6 (pogi, Vinni, rogla, Rev, Phil, mads) namen weglaten is wel heel riskant en mogelijk ook wel kansloos ;)
Daar heb ik ook aan gedacht, en dan een paar UAE ers meer die hebben zich laten zien...
zou ik niet doen. Akkoord dat Pogi beste aanloop heeft gekend in vergelijking met de anderen, maar dat betekent niet dat de andere drie plots geen top5 meer zullen rijden.
Ze kosten ook veel geld, ze later intransferen zal u de 10% tax + afronding naar boven kosten.
en ook geen pedersen, veel succes copain, post gerust een update over drie weken.
Goed idee, niet doen.
Zeer slecht idee. Bij voorbaat vrijwel kansloos zo