Daar kan je dan verschillende renners opnoemen, niemand heeft een perfect team buiten mss de eerste, met carapaz ipv healy was ik 4 maar dan had ik nog steeds geen perfect team want Champoussin 3M heeft echt weinig opgebracht en ik had Pedersen van in begin
Maar wva zetten was eerder logisch en qua ppm valt dat nog mee wat die opbracht, Abrahamsen was toch eerder onverwacht met al die bonuspunten, puur qua dagpunten kwam die maar aan 80 ofzo. Ik kan mij niet inbeelden dat er iemand top 50 algemeen is geëindigd zonder Abrahamsen, zonder wva zou wel gekunnen hebben.
Ik zie G.Thomas graag rijden en sinds hij de leadout voor Cavendish deed al helemaal. Maar deze Tour was hij een echte miskoop. En het was ofwel G ofwel Carapaz. Tja, vijgen na Pasen. En ik weet dat jullie allemaal heel veel sprinters in het startteam hebben, maar ik probeer het altijd met eentje minder te doen. Ook geen goed idee.
Abrahamsen gezet ipv borgoudeau, dan moest ik geen risico’s nemen om mijn minicompetitie alsnog te winnen (wat dan weer verkeerd uitpakt) en had ik wellicht 7500 punten ipv 7050, maar het is niet zo dus ik ga er ook niet van wakker liggen 😅. Volgende keer hopelijk meer geluk, al mijn punten kwamen nu van de verwachte puntenpakkers zo kan je geen uitschieter bekomen.
Ik wou hem ook graag nemen, maar heb Buitrago gekozen voor 'zekerheid' op mijn eerste top 100 plaats. Ik vind het wel raar dat mensen die al eens top 100 zijn geëindigd en nu ook hoog stonden het lef niet hadden om hem te nemen.
Had ik op café maar niet mijn gsm op het tafel laten liggen, met de wielermanager open. Moesten mijn vrienden hier niet van geprofiteerd hebben had ik +- plaats 430😅
Had ik Laurance en Lapeira maar thuis gelaten en Gee en Abrahamsen in de plek genomen. Hoe kan het ook dat ik over Gee heb gezien? Last minute een team samenstellen werkt dus niet.
Vijgen na Pasen! Achterklap! Too little, too late! Het maakt nu niet meer uit!
Maar toch leuk om te doen ;-).
Ik sta op plek 1376. Maar... had ik niet zo getwijfeld over:
Girmay inbrengen (een sprintrit te laat gedaan, wat me 120ptn kost),
Carapaz of Buitrago, uiteindelijk verkeerd gekozen voor Buitrago wat me 198ptn kost,
dan stond ik op plek 74.
Nog iemand met zo'n captain hindsight berekening? 😁
Daar kan je dan verschillende renners opnoemen, niemand heeft een perfect team buiten mss de eerste, met carapaz ipv healy was ik 4 maar dan had ik nog steeds geen perfect team want Champoussin 3M heeft echt weinig opgebracht en ik had Pedersen van in begin
Mosterd na de maaltijd!
Starten met Abrahamsen was de sleutel denk ik.
Had ik maar
Met een sprinter minder gestart
In girmay geloofd
Mohoric thuisgelaten voor vocsnor
Ik zie G.Thomas graag rijden en sinds hij de leadout voor Cavendish deed al helemaal. Maar deze Tour was hij een echte miskoop. En het was ofwel G ofwel Carapaz. Tja, vijgen na Pasen. En ik weet dat jullie allemaal heel veel sprinters in het startteam hebben, maar ik probeer het altijd met eentje minder te doen. Ook geen goed idee.
Had ik maar... niet Pedersen gekocht op de dag dat hij crashte🤐
En meer vertrouwen gehad in Vingegaard. Nu was het de laatste dagen maar hopen dat hij dor het ijs ging zakken 😆. Niet dus. Wel verslavend spelletje!
Abrahamsen gezet ipv borgoudeau, dan moest ik geen risico’s nemen om mijn minicompetitie alsnog te winnen (wat dan weer verkeerd uitpakt) en had ik wellicht 7500 punten ipv 7050, maar het is niet zo dus ik ga er ook niet van wakker liggen 😅. Volgende keer hopelijk meer geluk, al mijn punten kwamen nu van de verwachte puntenpakkers zo kan je geen uitschieter bekomen.
Ik denk dat veel mensen Carapaz op het oog hadden voor de laatste week maar het niet aandurfden, inclusief mezelf.
Had ik op café maar niet mijn gsm op het tafel laten liggen, met de wielermanager open. Moesten mijn vrienden hier niet van geprofiteerd hebben had ik +- plaats 430😅
Abrahamsen ipv Waerenskjold. (bij mijn eerste gedacht gebleven)
voor zekerheid gekozen (Landa) ipv te gokken met Healy
Had ik Laurance en Lapeira maar thuis gelaten en Gee en Abrahamsen in de plek genomen. Hoe kan het ook dat ik over Gee heb gezien? Last minute een team samenstellen werkt dus niet.
Had ik maar:
Pello Bilbao thuis gelaten voor De Lie
Gachinard thuis gelaten voor Jegat