Welke vluchters gaan uitpakken is moeilijk te voorspellen, de winnaar algemeen heeft er wellicht altijd veel en de juiste maar de kans dat dit lukt is bitter klein en gebaseerd op geluk. Je kan beter afwachtend beginnen en maken dat je 1 transfer kunt uitgeven aan een goede vluchter tijdens de vuelta. Zo deed ik het in de giro met Steinhauser en dat werkte zeer goed, in de tdf startte ik dan weer met 4 vluchters en die bakte er weinig tot niets van.
Welke vluchters gaan uitpakken is moeilijk te voorspellen, de winnaar algemeen heeft er wellicht altijd veel en de juiste maar de kans dat dit lukt is bitter klein en gebaseerd op geluk. Je kan beter afwachtend beginnen en maken dat je 1 transfer kunt uitgeven aan een goede vluchter tijdens de vuelta. Zo deed ik het in de giro met Steinhauser en dat werkte zeer goed, in de tdf startte ik dan weer met 4 vluchters en die bakte er weinig tot niets van.
Ik zou Bittner er inzetten ipv Berthet
Ik zou er 2 sprinters en 1 AK-man bijdoen
Denk er vooral ook aan dat je per rit maar 12 renners kan opstellen. Je gaat met dit team bij bepaalde ritten veel keuzestress hebben denk ik.
Driemaal Movistar en driemaal Lotto is wat veel van 't goeie. Ik snap waarom je ze neemt, maar 't is een groot risico.
En Sanchez en Rubio en Lazkano is mss wat veel. Ik zou daar in snoeien.
Ik zou 2 aanvallers minder nemen en 1 AK man + 1 sprinter meer nemen.