Ik ben benieuwd of het parallel forum het niveau opgekrikt heeft en of het ook meer punten oplevert.
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Hoe gaat het met de mannen van de WhatsApp groep?
Hoe gaat het met de mannen van de WhatsApp groep?
23 opmerkingen
Opmerkingen (23)
bottom of page
@Dimitri De Tremmerie ( Ddt) kan ik nog de whatsapp joinen?
Alle gekheid op een stokje, zonder tegen schenen te willen stampen, en in alle neutraliteit: ergens wel jammer dat een WhatsApp groep wordt gemaakt voor managerspelers, voornamelijk omdat het activiteit van het forum wegneemt of dreigt weg te nemen.
20 tal Pat Lefevere types die steen en been klagen en denken dat ze het allemaal beter weten..
Nee ze, tis gewoon een groepke waar ge kunt ventileren over de koers met hier en daar een flauw mopke ertussen..
Er wordt daar niet over koers gepraat, wel over mooie weetjes zoals dat ezel in het spaans burro is bijvoorbeeld, er is een hele nieuwe wereld open gegaan in mijn voordien extreem bekrompen bestaan. Er zitten ook wat studentjes bij, betweters hoor, de jeugd van tegenwoordig…
Verschrikkelijk...een haatdragende plek vol narcisten naar mijn mening... Ik ben er daarom ook uit gestapt. Ze manipuleren je in slechte beslissingen! Omdat ze allemaal zo hoog genoteerd staan door hun eigen (overigens goede) beslissingen, wordt je met mindere scores buitengesloten, en zo is de kous af. Blijf er weg!!!
Alle antwoorden op uw vraag in een korte en snelle poll: ;)
Spijtig dat niet iedereen die wil deelnemen, mag deelnemen…
Slecht, ik ben sinds een viertal dagen in therapie om alle trauma's daar te verwerken. Ik laat je weten hoe het loopt, hopelijk slaat de nieuwe medicatie aan 🤡