Het valt me op nudat decathlon de koers moet controleren dat de vluchters vaak kans krijgen om onderling te strijden voor de etappe. Nu heb ik dus nog 1 transfer over en zit ik te twijfelen of ik een GC-renner er in moet brengen of een renner die vaak in de vlucht zal gaan (dit blijft natuurlijk een gok), suggesties mogen altijd maar ik begrijp dat jullie jullie geheimen niet zouden willen prijsgeven ;).
Stel je vraag
GC-renner
Een renner voor de vlucht
Als je budget hebt moet je niet twijfelen. Rodriguez zal nog enkele keren dicht eindigen en krijgt wittetrui punten. Voor de ontsnapping heb je Narvaez, Schmid en Riccitello, dat zit goed.
Zoals Sjasfriet zegt.. Er zal altijd wel één renner zijn die door de vluchten meer ptn haalt, maar dat is nattevingerwerk. Rodriguez is de man op basis van het huidige verloop van de Vuelta.
Ze gaan niet blijven vluchten de vrijheid geven denk ik ... En stel dat: wie neem je dan waarvan je zeker bent dat hij nog 4-5 keer top 5 rijdt? Om eindpunten en etappe punten van klassementsritten te evenaren moet die vluchter al serieus geven ...
Edit: ik zie dat je CRod nog niet hebt ... Wit en hoog in t klassement + nog een hoop top 10 plekken lijken me t interessantste.
Hangt toch volledig af van de samenstelling van jouw ploeg? Heb je de top 7 volledig zou ik durven opteren voor een vluchter. Mssn best even jouw ploeg hier droppen