Toen Claudio Chiappucci mocht wegrijden in de eerste rit in lijn en 10 minuten kreeg. Het duurde tot de voorlaatste dag eer Greg Lemond hem na veel zweten uit de gele trui kreeg. Chiappucci werd 2de in het eindklassement.
Dat zijn andere tijden toen gebeurde dat wel meer,maar Chiapucci was echt een nobele onbekende ,terwijl O’Connor wel bekend is dat is helemaal anders.Maar apero niemand praat hier over McNulty 30 min aan zijn been.Dat is echt straf .Ik heb het gisteren al gezegd de hitte is een stille sluipmoordenaar en dat zal de grootste tegenstander worden.
Ik herinner me nog de Tour van 2001, met Kivilev, en de Giro van 2010 (?), met Porte en Sastre en Arroyo.
Je vergeet de tour van 1990, Marc 😀
Toen Claudio Chiappucci mocht wegrijden in de eerste rit in lijn en 10 minuten kreeg. Het duurde tot de voorlaatste dag eer Greg Lemond hem na veel zweten uit de gele trui kreeg. Chiappucci werd 2de in het eindklassement.
Daar is maar 1 woord voor:DOM,José zal vandaag al dikwijls achter zijn oren gekrabd hebben.Nee dit valt niet goed te praten.Neem van mij aan het zal er stuiven binnenskamers daar gaan ploegleiders sneuvelen.