Zijn er al mensen die op de gouden vuelta interessante namen hebben gezien of bedenkingen hebben?
top of page
Ga naar je live website om deze functie te testen.
In afwachting van de vueltamanager
In afwachting van de vueltamanager
24 opmerkingen
Opmerkingen (24)
bottom of page
Vacek, riccitello, van Eetvelt dat zijn voorlopig jonge renners waar ik wel wat van verwacht
Het wordt sowieso een moeilijke puzzel, er zijn 3 pure sprintersritten (3,5 & 17), 2 voor de sterke sprinters (2 & 7) en minstens 5 ritten die echt puur voor de aanvallers gaat zijn. Ook voor het GC verwacht ik een zeer open strijd, mannen die vermoeid uit de Tour komen tegen mannen die na de Giro of zelfs een heel seizoen zich hier echt op hebben voorbereid, tegen mannen die terugkomen uit blessures. 3 interessante namen: Poole, Lafay (was best in orde in zijn 1e koers na zijn knieblessure), Riccitello
Wout lijkt me nu wel een veilige keuze, heeft zijn ambities reeds uitgesproken.
Kan momenteel moeilijk zeggen wie ik zeker top 3 zie rijden (tenzij Vingegaard zich nog op aanwezig zet). Lijkt me een hele plezante en onvoorspelbare Vuelta te worden. Als Lipowitz weer zo goedkoop is als in de Giro dan neem ik hem er sowieso bij.
Ja
Dit wordt echt een manager voor kenners denk ik. Zo weinig sprintkansen dat sprinters meenemen volgens mij niet de moeite gaan zijn, tenzij de drager van de puntentrui en eventueel een goedkope parel. Maar Hannes kennende gaat hij de sprinters allemaal 7m-5m duur maken, en die gaan daardoor een te lage ROI hebben. Dat zorgt er voor dat je team bijna exclusief uit klimmers gaat bestaan en het elke dag een afweging wordt tussen een etappe voor de vlucht of voor het AK. Normaal kon je gewoon starten met 5 sprinters en er 4 op de bank zetten vanaf er wat hoogtemeters op het einde van het parcours in zaten. Maar zo simpel wordt het deze editie niet.