Voor mij is er maar 1 favoriet voor wit en dat is Carlos Rodriguez, Arensman zal daarvoor moeten knechten, Cian zal waarschijnlijk ook moeten knechten voor Kuss (zoals gisteren in Burgos), Tiberi lijkt niet al te goed in vorm, Skjelmosse heeft nog niets bewezen in grote rondes, kan zomaar top 5 rijden of geen rol van betekenis spelen.
Voor uw outsiders: Del Torro & Lipowitz zullen ook moeten knechten.
Zal nu wel dichterbij zitten dan in de Tour. Zonder die verschroeiende versnellingen van Pogacar en dan Jonas en Remco die hem proberen te volgen, zie ik C Rod nog wel goed rijden.
Ik neem Del Toro en Lipowitz voorlopig, ik zie ze aanvallend rijden. Denk ook wel dat Skjelmose een goede pick is als renner voor punchy aankomsten maar ietsje minder voor het GC na 3 weken
Is Arensman zijn deelname dan al bevestigd? Dat vind ik nergens terug. In de Vuelta a Burgos niet echt overtuigend en zit met Rodriguez in de ploeg. Dan zet ik mijn geld toch liever op Tiberi die ook niet in de beste vorm verkeert, maar wel kopman zal zijn.
Voor mij is er maar 1 favoriet voor wit en dat is Carlos Rodriguez, Arensman zal daarvoor moeten knechten, Cian zal waarschijnlijk ook moeten knechten voor Kuss (zoals gisteren in Burgos), Tiberi lijkt niet al te goed in vorm, Skjelmosse heeft nog niets bewezen in grote rondes, kan zomaar top 5 rijden of geen rol van betekenis spelen.
Voor uw outsiders: Del Torro & Lipowitz zullen ook moeten knechten.
Wat voor goeds heeft Poole laten zien
Carlos Rodriguez vind ik ook weer een moeilijke...
Ik neem Del Toro en Lipowitz voorlopig, ik zie ze aanvallend rijden. Denk ook wel dat Skjelmose een goede pick is als renner voor punchy aankomsten maar ietsje minder voor het GC na 3 weken
Ik denk Cian/ Arendsman
Arensman
Ik heb het gevoel dat Tiberi z'n kunststukje van de giro niet zal herhalen (wat niet wil zeggen dat hij geen top 10 zal/kan rijden)