Ik vind 7 renners van 5M of minder te veel. Ik zou snoeien in je 4M en 3M en toch nog een duurdere meenemen. Zonder Evenepoel starten is dapper :)
Zou een AK minder nemen en een sprinter meer.Waerenskjold verwacht ik niet veel van. Campenaerts evenmin tenzij de strijdlust?
Declerq neem je mee voor teampunten van Pedersen? Dat kan (en is veilig), maar er zitten zeker een paar 2M tussen die met wat geluk je op hun eigen ook wel punten op kunnen leveren.
Sommigen opteren voor 4. Ik vind dat te weinig (maar dat is elk z'n tactiek). Ik begon met 6-7 sprinters.
Met (zoals ik het nu zie) 3 ga je echt te kort komen.
Check trouwens ook goed de deelnemerslijst ;)
Toegevoegd: je hebt trouwens 8 renners van 5m of minder... Het kan geen kwaad om ergens 2m renners te gebruiken (die mss zelfs geen punten halen) en dan een 4m te upgraden naar een 6m, die een karrenvracht aan punten haalt tov die eerder gekozen 4m. Enkel de top 4/5 en bij uitbreiding top 10 haalt mooie punten in dit spelletje, dus wil je de toppers en als dit dan aangevuld wordt met bagger, dan zij het maar zo ;)
Idd. Lastigere aankomsten en ik zie hem eerlijk gezegd ook wel kans maken in het openingsweekend op een mooie ereplaats. En dan zijn er nog vluchtetappes waar hij mogelijk mee kan zijn.
Kan natuurlijk evengoed niets zijn he, maar wie niet waagt ...
Is dit het dan?
Is dit al beter of nog meer sprinters?
Te veel klassement en te weinig sprinters
Kuss zou ik trouwens ook niet nemen, geen goede Dauphine en zal toch moeten knechten voor Vingegaard en Jorgenson
Vooral: Te weinig sprinters.
Zie ik maar 2 sprinters? te weinig hoor.