Twijfels over Groenewegen <-> Bauhaus nog
-Groenewegen: sterk in vorm, maar niet de beste klimmende sprinter
-Bauhaus: constant laatste rondes en klimt ook beter dan Groenewegen.
Ik schat Groenewegen qua snelheid hoger in dan Bauhaus maar Bauhaus heeft dan weer zijn beter klimmend vermogen in het voordeel.
Andere tips over mijn team zeker welkom!!
Pogacar
Roglic
Evenepoel
Vingegaard
Almeida
Philipsen
Pedersen
Groenewegen
De Lie
Lapeira
Bettiol
Aranburu
Lazkano
X 2m
X 2m
Vd poel erin voor de lie zou ik doen
Ik heb
Pogacar
Vingegaard
Evenepoel
Almeida
Bilbao
Pedersen
Phillipsen
Van Aert
VDP
Lazkano
Mohoric
Cort
Bettiol
Naessen
Coquard
2M
Wat denk je? wat type renner mis ik? nog een sprinter?
Lees even bij, Geen Gee...
Ook redelijk gelijkend op mijn team, alleen wisselde ik Groenewegen voor Matthews en daarna voor Ciccone. En Van Gils voor Almeida. Ook een paar andere 4miljoens en ook Gee genomen. Misschien is dat de ontbrekende op jouw lijstje van 15. Precies 5 milj ;-)
Mooi team!!
Ik had eerst ook Lapeira en Bettiol maar de fomo voor Gee heeft me doen veranderen naar Gee en Waerenskjold. Wat is je idee hierover Kannibaal?
Goed team, kleine verschillen met dat van mij maar daarbij kan het allebei de kanten uitgaan.
Ik heb ook gekozen voor Groenewegen. Ik denk niet dat het betere klimmen van Bauhaus hier relevant is omdat de belangrijkste sprinterskansen in de eerste 10 dagen zijn en er weinig tot niet geklommen gaat moeten worden. Ik kies voor Groenewegen omdat ik denk dat hij dichter bij een ritoverwinning gaat komen dan Bauhaus. Na 10-12 dagen mag hij beschikken en transfereer ik hem.
Enige redenering waarom je C. Rodriguez niet hebt? Ik heb hem momenteel ook niet maar ik heb FOMO omdat ik hem niet heb. Anderzijds is het dan Vingegaard, Remco of Roglic die ik moet laten vallen...
Reden waarom Grégoire er niet in zit? Bij mij blijft hij 100% er in
Lazkano heeft geweldige stappen gezet, maar ik heb er zelf niet zo veel geloof in wegens het onderpresteren in m'n vuelta-team vorig jaar.
Ik zie absoluut wel potentieel in hem hoor, maar het is iets met een zwarte lijst ;)
Over de lie heb ik al eens gesproken enkele dagen geleden. Een beetje kat uit de boom kijken nog bij mij dus, maar als hij levert heb je goud in handen.
Bettiol: bwaaaaah - pakt mohoric ;)
Betreffende Bauhaus - Groenewegen: (eventjes m'n afkeur aan de kant zetten) Groenewegen is intrinsiek sneller, maar laat vaak een beetje lopen als winst er niet inzit (niet zoals Ewan, maar toch mist hij er wel wat plekjes mee). In de vlakke sprints zie ik hem er wel een pakken. Zit wel met Matthews en dat vind ik een moeilijke, maar zal z'n geld wel opleveren denk ik. Bauhaus zal geen uitschieter pakken, maar lijkt mij wel een heel constante renner. (Tussen plaats 2 en 6)
Ik denk dat je je gevoel een beetje moet volgen in deze.
Verder een heel mooi team. Veel succes en bedankt alvast voor de mooie bijdrages in de voorbeschouwingen!
Gee ook vergeten te vermelden dan? Ik denk dat ze beiden wel wat punten gaan rapen maar verwacht er nu ook geen 50 PPM van, eerder net 30 waardoor ze hun geld net waard zijn.
Op vlak van positionering is Bauhaus sterker dan Deb. Maar Deb heeft wel ideale kompanen in zijn team om hierin te helpen.
(Op de X staan 2x een 2m)
+vergeten Coquard er bij te zetten