Je zou denken dat ie er niet meer komt aangezien we 2 weken voor de start zijn…
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Komt er nog wel een Vuelta manager?
Komt er nog wel een Vuelta manager?
26 opmerkingen
Opmerkingen (26)
bottom of page
This post was delightful! I thoroughly enjoyed the tone and how the author made the subject both approachable and informative. SRD R370 grant
Staat online!!
vandaag werd ook de hln gouden Vuelta gelanceerd dus het kan nog, vorig jaar was er geen Vuelta manager dacht ik dus mss dit jaar ook niet jammer
Als je nu "https://vueltamanager.sporza.be/" intypt, kom je alvast op de tourmanager uit. Dit was nog niet het geval gisteren dus ik vermoed dat hij snel zal komen
Hannes Tahon heeft me zonet laten weten dat er een vueltamanager komt
hoorde net op de radio: 'schrijf je nu in voor de vuelta manager via sporza.be'
Op mnm reclamespot om je via de sporza app in te schrijven voor de vueltamanager van sporza.. maar nergens te zien..
Toch vreemd
Ze zeiden toch verscheidene keren van wel in de podcast...
Ook op de ig van deleadout werd er soms naar verwezen, dus ik neem aan van wel.
Ik geloof het pas als ik het online zie, vorig jaar vond ik het ook al belachelijk dat er een giro en tdf manager was maar geen vueltamanager, maar ik zou er niet van verschieten als het weer zo gaat lopen.
Ze hebben gezegd van wel in kopman, helemaal aan het begin van het jaar. Zou jammer zijn moesten ze hier nu op terugkomen.
Zit met dezelfde vraag.. ik zou voorlopig nog tot maandag wachten maar iets zei me dat ze dit dit jaar wel gingen doen (denk zelfs tess in de laatste podcast) maar wanneer hij eventueel uitkomt en of hij er nog aankomt geen idee van