Een uitleg over de 90 punten van Vacek? Volgens mij is het 80 (2de) + 5 (witte trui) dus 85. Indien de witte trui nu ook 10 punten oplevert had ik andere keuzes gemaakt, hoewel ik Vacek wel hebt.
(Sorry voor de fouten, sommige Walen spelen ook ;) )
Stats: 6 renners verliezen meer dan 10s/km. Nu, het zal wel in de marge genomen zijn, maar over 12km vind ik dat veel. Is dit al een signaal( zie vpp)?
Valentin kan geen 60 per uur rijden moest zijn leven ervan afhangen; ook niet heel verrassend met zijn 52 kilootjes. In de Giro verloor hij ook massa's tijd bij de tijdritten, hoewel hij toen in de vorm van zijn leven zat. Waarom zou hij er ook moeite in steken als hij zelfs met de beste wil van de wereld geen top 50 zou kunnen rijden? Verder speelt natuurlijk ook wat Maxime zei; achterstand is in zijn geval een voordeel eerder dan een nadeel.
Een meevaller maar een logische keuze. Naar mijn idee lag het puntenpotieel van MCnulty minstens even hoog, zo niet hoger na 3 weken Vuelta. Ook nog maar de vraag of tarling überhaupt Vuelta gaat uitrijden met oog op WK TR.
Een uitleg over de 90 punten van Vacek? Volgens mij is het 80 (2de) + 5 (witte trui) dus 85. Indien de witte trui nu ook 10 punten oplevert had ik andere keuzes gemaakt, hoewel ik Vacek wel hebt.
(Sorry voor de fouten, sommige Walen spelen ook ;) )
Stats: 6 renners verliezen meer dan 10s/km. Nu, het zal wel in de marge genomen zijn, maar over 12km vind ik dat veel. Is dit al een signaal( zie vpp)?
Meevaller: van Aert kan nog steeds als de beste podium rijden
Tegenvaller: kill your Tarlings!!!!!!
like als de 1ste rit een flater is voor uw team
Plan Tarling was knudde.
gegokt en verloren met tarling...
Dieje Lipowitz kan nu ook al tijdrijden ofwa. Straf.
Mas op niveau, die is weer klaar voor een nieuw vuelta podium