Interessant: de deadline verstrijkt pas om 12u40 en ze zijn al vertrokken voor de neutralisatie. Je weet nooit dat er iemand valt, dus opletten geblazen!
Van Gils of Derek Gee is voor mij al twee weken een dubbeltje op z'n kant. Voor het hooggebergte heb ik meer vertrouwen in Gee, dus voorlopig blijf ik bij mijn beslissing :s
Dat hij al zo veel tijd heeft verloren in het klassement maakt dat hij nu in elke ontsnapping kan kruipen die hij wil. Bij Aranburu gaat een team als DSM die nu zo lang mogelijk in het geel wil blijven iets moeilijker doen. Elk nadeel heeft zijn voordeel!
De relatie tussen Roglic en de aardkorst is uitvoerig besproken geweest, maar Kelderman ligt er blijkbaar alweer tegen. Als die zich afvraagt waarom hij nooit een grote ronde won...
VdB stond zo lang op mn shortlist maar dus uiteindelijk typisch niet gepakt. Hij is zijn geld al waard want al meer dan 30 ppm pff
Hoeveel renners hebben jullie in de top 10. Ik heb er 4
Pogi
Pedersen
Remco
Bilbao
Lazkahnee 'tis toch Aranburu.
Wie had Bardet? :p
Blij dat ik in Van Aert geloofd heb!
Geweldige VDB en Bardet.
Niet gewonnen, maar Van Aert toch wel in orde. Dat geeft hoop voor het vervolg.
Na een rit van 3800hm nog een groep van 60-70 man.
Dan is er gewoon niet gekoerst geweest.
Vooral een slijtageslag door de warmte lijkt mij.
Jammer!
Is er eigenlijk een site waar je een lijst van de gelosten kunt zien?
Dit is de eerste keer dat wij meedoen met de Tourmanager. Wanneer kun je de selecties van vrienden in de minicompetities zien?
Eerste opgever Gazzoli zit in mijn team 🫠
Lazkano moest ook vroeg lossen
Als je even Cavendish wegdenkt (want die lijkt wel echt iets te mankeren op vlak van gezondheid) dan is Jakobsen toch weer het kneusje he ...
De relatie tussen Roglic en de aardkorst is uitvoerig besproken geweest, maar Kelderman ligt er blijkbaar alweer tegen. Als die zich afvraagt waarom hij nooit een grote ronde won...
Natuurlijk heb ik weer cavendish genomen, het spel is nog maar pas begonnen en nu al ongeluk
Ik hoop dat hij alleen geen eten kan binnenkrijgen en dat het geen ziekte is
Vanaf welke voorsprong geven jullie kopgroep kans?
Heb dujardin op de bank gezet, maar die gaan toch niet winnen
Succes aan allen, en hopelijk een mooie én spannende tour zonder veel valpartijen!
Vive Le Velo,Vivre Le Grande Boucle .Bon Courage!
Hirt zou nog voor de start op zijn gezicht (letterlijk naar het schijnt) gegaan zijn. Bloedneus en tanden kapot.