Ondertussen moet Fredje Wright nog beginnen aan de klim... haalt hij de tijdslimiet?
Het zit echt niet goed bij de mannen van Bahrein. Bilbao zit ook al in het groepke van Groenewegen en Jakobsen, dus die zijn klassement ligt al helemaal in de prullenbak.
Waarom krijgen de vluchters amper ruimte? De bergritten dit weekend zijn toch veel belangrijker voor de AK mannen? Ik begrijp het niet zo. Is het omdat Healy & Martin te dicht staan misschien? 😫
Huppa, vingegaard, roglic en almeida in de bus. Natuurlijk is het één van de enigste ritten die om 11u30 start... bovendien nog een etappe waar ik mijn renners moest aanpassen... en daarbovenop zit pogacar te peren om de rit te winnen. Meer malchance kan ne mens nie hebben zeker ?
Ze kunnen niet meer aansluiten en dan nog zouden ze weer lossen. Ik zou er niet meer op rekenen, hopend dat hij niet lang ziek is en mss via etappezege via vlucht nog meer sprokkelen dan aanhaken en 10e eindigen.
Ik begrijp er niets meer van. Rijden lik zotten om ochtottekes 2min te krijgen en UAE alweer volle petrol aant achtervolgen. Das een vlucht om normaal een minuut of 8 te krijgen.
Blijkbaar zijn verschillende renners van Bahrain ziek. Zo zouden meerdere renners met aparte voertuigen naar de start gebracht zijn.De meest logische verklaring voor de offday van o.a. Wright en Bilbao.
Jommeke mag toch ook eens wat beginnen tonen hoor. Vooraf in interviews altijd gretig. In t begin ook vaak vooraan, maar nu in de bus ... Dit zijn toch etappes op z'n lijf geschreven?
Maar wat te zeggen van Bilbo Baggins. Die is wel heel slecht.
Dit soort ritten zou ik toch echt wel Van Gils verwachten. tenzij ik me vergis, heb ik hem geen enkele keer echt zien proberen (Pidcock van hetzelfde). Wel een paar keer half proberen, maar niks voluit.
Van Gils is in t begin een paar keer meegegaan, maar droeg nooit ver.
Ik denk dat z'n grote vormpiek en uitstekende eerste jaarhelft verleden tijd zijn. Hij fietst zich wel een beetje richting grijze lijst, ondanks een sloot aan punten dit voorjaar.
Huppa 210 punten in de bus
Wat hebben we vandaag geleerd.
Pogacar goed in de afdaling minder op de beklimming
Vingegaard is in orde
Remco had het moeilijk maar wordt niet weggereden
Heb maar een kwartiertje kunnen zien. Ayuso niet goed genoeg? Of waarom zit die zo ver?
Roglic tegen de grond.
Er zijn nog zekerheden.
Strijdlust POGI
Vingegaard laat vandaag zien dat hij,ondanks zijn achterstand in het klassement, de topfavoriet is op eindwinst.
Ai Remco lost, hopelijk is dit zijn slechte dag wel eigen tempo aan het rijden
Had UAE niet zo gulzig geweest kon Lazkano al voor z'n tweede etappezege gaan. Frusterende tour momenteel voor hem want hij klimt super.
Ondertussen moet Fredje Wright nog beginnen aan de klim... haalt hij de tijdslimiet?
Het zit echt niet goed bij de mannen van Bahrein. Bilbao zit ook al in het groepke van Groenewegen en Jakobsen, dus die zijn klassement ligt al helemaal in de prullenbak.
Waarom krijgen de vluchters amper ruimte? De bergritten dit weekend zijn toch veel belangrijker voor de AK mannen? Ik begrijp het niet zo. Is het omdat Healy & Martin te dicht staan misschien? 😫
dit wordt een mooie finale
Huppa, vingegaard, roglic en almeida in de bus. Natuurlijk is het één van de enigste ritten die om 11u30 start... bovendien nog een etappe waar ik mijn renners moest aanpassen... en daarbovenop zit pogacar te peren om de rit te winnen. Meer malchance kan ne mens nie hebben zeker ?
Heeft iemand een idee op hoeveel minuten de groep met Bibao MVDP Jasper Philipsen zit of zijn die al komen aansluiten
Ik begrijp er niets meer van. Rijden lik zotten om ochtottekes 2min te krijgen en UAE alweer volle petrol aant achtervolgen. Das een vlucht om normaal een minuut of 8 te krijgen.
Blijkbaar zijn verschillende renners van Bahrain ziek. Zo zouden meerdere renners met aparte voertuigen naar de start gebracht zijn. De meest logische verklaring voor de offday van o.a. Wright en Bilbao.
Jommeke mag toch ook eens wat beginnen tonen hoor. Vooraf in interviews altijd gretig. In t begin ook vaak vooraan, maar nu in de bus ... Dit zijn toch etappes op z'n lijf geschreven?
Maar wat te zeggen van Bilbo Baggins. Die is wel heel slecht.
De vlucht wordt nu gevormd ,maar het wordt voor de GC!
Mooi Lazkano mee, tmag stilvallen nu
Oh nee Bibao lost hopelijk kan hij terug komen
Bilbao :(