Ça va toch? 108 punten en goed voor 21,6 ppm. Ik heb hem genomen ipv Almeida die tot dusver 90 punten heeft opgeleverd. Verschil is kleiner dan ik dacht maar toch mooi 18 extra punten. En nu transfereer ik hem naar Almeida
Natuurlijk een pak minder dan de 316 punten van Ackermann maar denk niet dat Coquard zo slecht was. Dan moeten de meesten vooral gaan kijken naar forumfavorieten Lazkano, Lapeira, Johanessen en consorten
Als hij wellicht ook overal blijft meesprinten onderweg kan hij misschien nog 3de worden in dat puntenklassement met mogelijk 40 eindpunten tot gevolg.
Al aan het achteromkijken op het slechts mogelijke moment, terwijl hij aan de binnenkant werd ingehaald. Had maar een heel klein tikje nodig om zijn evenwicht te verliezen...
Renaat zit er wel vaker naast. Gisteren zo overtuigd van die 58 seconden voor Roglic terwijl die klok al een halfuur stilstond. Eveneens niet gezien dat WVA bijna het decor werd ingereden door Démare. Ook altijd dat gezeik dat alles in België zo veel beter georganiseerd is terwijl we hier ook drama's hadden zoals Le Samyn en het idd zoals Campenaerts aangaf maar 8 koersen op een jaar zijn. De beste stuurlui staan aan wal is een spreekwoord dat hem op het lijf geschreven is.
Heb niet kunnen kijken vandaag, maar als je de beelden ziet kan je toch moeilijk de schuld bij Van Gils leggen? Slaan ze de bal toch weer mooi mis dan. Hopelijk komen ze daar morgen op terug.
Waarom zouden Ineos, Visma of QS achter Mathieu of De Lie rijden? Ze hebben gewoon schrik van Yates. Als ze niet rijden, pakt hij op een goedkope manier tijd terug en is hij terug een kanshebber op het podium.
Zien jullie deze kopgroep stand houden Yates zit wel mee dus ze willen geen al te grote voorsprong geven en een grote kopgroep is niet altijd goed voor de samenwerking
ENCHOLONS wat ee rit, achter de kopgroep : Alle grote Remco,Pogi, Vingegaard,Wout, Vocsnor, Benoot,Almeida,Jorgenson en in de kopgroep : A .Yates, MVDP,Magnus Cort enz..
wie was er nu allemaal gevallen daar in de laatse km?
cees bol, capiot en een man van total?
Ik had achteraf bekeken ipv Coquard te nemen beter in mijn broek gescheten. Ackermann daarentegen komt beter voor de dag dan ik dacht.
Capiot is een beetje kapot. Blijft toch gevaarlijk, zo'n mannen die zich laten uitzakken en daarbij lichtjes uitwijken.
Die Russo levert verdorie wel zn puntjes op hoor iedere dag!
Ik houd men hart al vast, dit ziet er weer een gevaarlijke aanloop uit
Puik werk van Laporte amai
Pogi gaat nog winnen :p
Dit worden niet veel puntjes
kopgroep is over & out, jammer
dan enkel nog een viertal voorop, gemakkelijk te controleren voor alsnog een sprint?
waarom gaan er geen andere ploegen storen ?
Heb Lazkano kopman, moest Yates niet meegeglipt zijn had de vlucht kans gemaakt vandaag
Wie hebben jullie vooraan? Ik alleen De Lie en Lazkano. Ik weet niet goed of ik nu voor de groep of voor het peloton moet supporteren 😁
Grootste kanshebber kopgroep? Grote klimmetjes op het einde?
Zien jullie deze kopgroep stand houden Yates zit wel mee dus ze willen geen al te grote voorsprong geven en een grote kopgroep is niet altijd goed voor de samenwerking
Ayuso 😭
Ayuso is er intussen uitgestapt. 😪
Alles uiteen , on y va,koersen komaan!
Via wat kijken jullie nu? Ik zit in auto dus tv gaat niet, welke sites bevelen jullie aan?
Nieuwe waaiervorming
Yates naar voren gestuurd, niet voor het eerste deze ronde. Gaan ze die proberen richting het podium duwen of is het gewoon Visma afmatten?