Ben je serieus man, je hebt toch empathie in je lijf ,die commentaar van Maxim kan gewoon niet en hij sliep in hetzelfde hotel ,excuses zijn hier meer dan op hun plaats .Dit is precies een anekdote uit de ideale wereld maar dit verschil dat dit echt is .Kijk gebeurd dit bij Wout zat Maxim nu niet meer in de Tour ,omdat Visma een grote ploeg is met een 2 - voudig tourwinnaar PUNT.
commentaar en interview verdiende zeker niet de hoofdprijs. Qua karakter ligt Capiot mij meer dan Vangils. Als je dit met Wout wil vergelijken. Als Vangils daar over de kop gaat zitten we hier met een andere discussie. Ik , Bol en vele anderen vonden het geen handige aktie van Capiot en VanGils zat er nu eenmaal tussen en voelde zich ingesloten. Link == Gevallen Cees Bol maakt het redelijk goed: “Van Gils en Capiot maken allebei een fout” | WielerFlits
Een zak chips in renners hun gezicht duwen. Ik hoop dat ze die idioot met het gele hoedje vinden en hem zijn chips doen opeten. Met zak en al. En als toetje zijn gele hoedje.
Anaal verkrachten met een cactus! En als die er in zit een volle zak chips in zn bek zodat hij niet kan schreeuwen van de pijn. Vervolgens laten we hem van t midden van de weg naar de zijkant rijden als van gils afkomt met de lie. T zal hem leren.
Ohja en dan nog iets: als meneer een bolletjestrui wil dragen mag hij ook bewijzen hoeveel bolletjes hij waard is en met diezelfde cactus in zn hol alle cols oprijden van de TdF dit jaar. Nah
Edit: twas de toeschouwer er voor die een bolletjestrui droeg, dus verkeerd gezien. Anyway: hij mag t alsnog doen en ondertussen gooien domme wijven petjes naar zn wiel. Gedaan met pamperen :p
Van Gils totaal geen empathie ,hij moet in de spiegel kijken .Dit krijgt hij terug betaalt door eender wie in het peloton.Ik ga de woorden niet uitspreken ,maar dit is er los over .
In feite doet Capiot bewust of onbewust langzaam de deur dicht. Hij keek naar achter en had ze kunnen zien komen. Waar had Vangils heen gekund ? Alleen voluit in de remmen of in de hekken. Ik ben vooral verbaast dat Capiot blijkbaar niet aanvoelde dat Vangils tussen hem en de hekken zat...
Het gat is groot genoeg en capiot ziet hem hier komen. Wat je daaruit concludeert is je eigen visie, maar als ex sprinter (weliswaar op amateur niveau) ging ik net als van gils dat gat zijn ingedoken.
Ze lokken zo'n reactie ook wel uit. Viel er geen Belg dan had er vandaag niet meer over gesproken geweest. Nu is het van die heeft dat gezegd en wat vind jij daar van? Maar nogmaals Van Gils had zijn woorden beter moeten wikken en wegen. Capiot daarentegen had ook wat aan zelfreflectie moeten doen.
Ben van plan roglic, Bilbao & Bauhaus eruit te zwieren voor vingegaard, Rodriguez en een 3M. Wie raden jullie aan? Oliveira voor in de TT paar puntjes? Of zou ik Philipsen eruit halen en Abrahamsen nemen voor als die in rit 18 de trukendoos nog eens bovenhaalt?
Ik ga Roglic en Bilbao nu wisselen voor Vingegaard en Cras, en dan na etappe 16 doe ik Philipsen voor Rodriguez. Eventuele alternatieven voor Cras waren nog Gregoire, Romo en Poels.
Ik twijfel wel om ciccone door zijn TT en omdat hij in een lange bergrit wel wat tijd verloor op andere top 10 plaatsen, maar wel goed reed op aankomt bergop, maar nu gaan we vooral lange berg ritten krijgen toch ??
Waarom opgave Bettiol? Ziek?
Morgen terug voor de GC en Visma moet nu aanvallen ,Het gaat een spektakelstuk worden
Een zak chips in renners hun gezicht duwen. Ik hoop dat ze die idioot met het gele hoedje vinden en hem zijn chips doen opeten. Met zak en al. En als toetje zijn gele hoedje.
Waar gaan we naartoe zeg.
Morgen voor de vluchters? Ik kan dan alleen op Kulset aka Unidentified of Onley rekenen na de laatste uitvallers.
Ja lap, heb vandaag mijn kopman niet aangepast, alleen bus gewisseld.
Gelukkig pakt 2M'er Jegat 2 puntjes 😏.
Toch heel sterk van Remco hoor
Lazkano geeft nogal van katoen. En dan zie je daar zo'n oempa loempa zoals Healy met zijn 50 kg schokschouderend aanklampen 🤔🙂.
Mooi Lazkano
Van Gils totaal geen empathie ,hij moet in de spiegel kijken .Dit krijgt hij terug betaalt door eender wie in het peloton.Ik ga de woorden niet uitspreken ,maar dit is er los over .
G rijdt ook rond met een positieve coronatest. Nr 2 van Ineos. Dat Rodri maar uit de buurt blijft.
Van Gils is een akelig mannetje. Los van wie in de fout gaat..
Amai Renaat en Jose.
Ook geen zieltjes aan t winnen hoor :o
Moet een journalist niet neutraal blijven? Maxim heeft trouwens overschot van gelijk vind ik.
Waarom laten ze capiot nog starten? Het ziet er niet uit.
Jorgensen of ciccone?
Ben van plan roglic, Bilbao & Bauhaus eruit te zwieren voor vingegaard, Rodriguez en een 3M. Wie raden jullie aan? Oliveira voor in de TT paar puntjes? Of zou ik Philipsen eruit halen en Abrahamsen nemen voor als die in rit 18 de trukendoos nog eens bovenhaalt?
Ik heb nog 4 transfers over , zou ik er 3 opdoen en 1 over houden als reserve of zou ik gelijk er 4 doen?
Hier Rodri & Ciccone erin voor Roglic & Groenewegen
Vandaag kort maar krachtig 4000 HM ,151km.vandaag GC en morgen ook.