Dankzij Wout zagen we actie.Mas en Landa vallen aan omdat ze moeten.Eigenlijk snap ik de taktiek van Movistar niet ,10 min de kopgroep laten wegrijden,5 min minder en ze gaan voor de overwinning.BORA moet niets doen .En verder nieuws over Wout : Het ziet er niet goed uit .Meer weet ik ook nog niet.
Hopelijk leren de renners eens dat als het regent in een afdaling dat ze dan rustig mketen rijden, zou dat geen regel kunnen worden dat als het nat is in een afdaling dat je max 45 km/uur mag rijden
Dat bijna flauwvallen van de pijn is denk ik eerder door iets van het zenuwstelsel, misschien is die knie even ontwricht geweest en zijn er wat zenuwen geraakt ofzo. Anyway we zullen eerst een concretere berichtgeving afwachten, al zou het een mirakel zijn mocht dit niet einde seizoen zijn.
Er zijn er al veel meer gevallen deze vuelta hoor, iedereen fixeert te hard op wva en zijn ploeg qua valpartijen. Wel dikke kak dat hij verkeerd gevallen is, dat gunt (hopelijk) niemand hem. Ik zag hem wel podium rijden dit WK, zeer jammer!
Nog maar eens 10 minuten voorsprong voor de vlucht. Hoezeer ik ook geniet van de exploten van WVA en de andere dapperen (Castrillo op kop, al zit hij er vandaag niet bij), ik zou toch eens graag de klassementsmannen voor de rit zien vechten.
Dankzij Wout zagen we actie.Mas en Landa vallen aan omdat ze moeten.Eigenlijk snap ik de taktiek van Movistar niet ,10 min de kopgroep laten wegrijden,5 min minder en ze gaan voor de overwinning.BORA moet niets doen .En verder nieuws over Wout : Het ziet er niet goed uit .Meer weet ik ook nog niet.
De Vuelta is zijn peper en zout kwijt.
Het is en blijft levensgevaarlijk.Ik vrees gebroken knieschijf kon zijn been niet meer plooien.
Hopelijk leren de renners eens dat als het regent in een afdaling dat ze dan rustig mketen rijden, zou dat geen regel kunnen worden dat als het nat is in een afdaling dat je max 45 km/uur mag rijden
Familie Claes heeft nu al telefonisch contact met Visma ,breuken onvermijdelijk. bleek ,en Wout ziet nooit bleek .Wat een DRAMA!!!
Einde seizoen voor Wout ,verdomme shit ,opgave dit is niet goed .Geen EK EN WK!… Dat ziet er niet goed ,de knie ,de dij .
DRAMA Van Aert :((((
Val Woutje en het ziet er niet goed uit en nu opgave
Opgave ROCHAS
Nog maar eens 10 minuten voorsprong voor de vlucht. Hoezeer ik ook geniet van de exploten van WVA en de andere dapperen (Castrillo op kop, al zit hij er vandaag niet bij), ik zou toch eens graag de klassementsmannen voor de rit zien vechten.
Wout gevallen maar terug op de fiets ,ging in de aanval met Castrillo,volgt op 1 min. van het peloton.
Een vlucht ? En koers in de koers. Roglic denkt niet aan de ritzege ,hij zal dag per dag tijd nemen ,en dat gebeurt vandaag! Roglic wordt leider.