In principe de meest logische beslissing, want De Lie staat ook beter voor groene trui en heeft constanter Top 5 plaatsen gereden..
Ikzelf heb beide sprinters nog gehouden en zodoende de voorbije bergetappes geen Ciccone of Landa gehad, maar Bauhaus brengt gelukkig vandaag meer punten op.
Nu gaat Bauhaus vanavond er wel uit, bedankt Phil!
Welkom vanuit gruissan ,wij zijn daar ,en wat heb ik gezien bij UAE zijn Yates en Wellens in een apart busje gebracht naar de aankomst ,dus niet met de bus, Daar is COVID aanwezig?of niet.En het waait hier toch stevig al goed want het is bloedheet 35 graden.
Ik twijfelde vorige week tussen De Lie en Bauhaus om Landa in te brengen en hield ...De Lie 🙄
Girmay kopman gezet
Mayday mayday. Bini down!
Gachignard alleen in de aanval!
Welkom vanuit gruissan ,wij zijn daar ,en wat heb ik gezien bij UAE zijn Yates en Wellens in een apart busje gebracht naar de aankomst ,dus niet met de bus, Daar is COVID aanwezig?of niet.En het waait hier toch stevig al goed want het is bloedheet 35 graden.
Te weinig echt lange wegen las ik. Wat te veel gekruip door dorpen...?
Ik zal het al zeggen: nee geen waaiers Marc.
De mistral kan opdoemen ,ze rijden naar het noorden en momenteel zijwind ,4 Beaufort.Dus de kans is niet onbestaande.