Ik was eens door de daguitslag aan het schollen om te zien hoe mijn mannen het gedaan hebben. Misschien dat ik iets kon afleiden over hun ambities van morgen.
Er viel me wel iets op. De uitslag van De Lie. 82ste plek is niet uitzonderlijk maar wel moederziel alleen. Het gat met de renners rondom hem bedroeg toch een 2-tal minuten. Iemand info over hem?
Ik moest een dubbele transfer doen om uberhaubt een nuttige transfer te kunnen doen. Healy zat mee in die deal met oog op vandaag en morgen gezien zijn gretigheid voor een vlucht. Geschoten en gemist vrees ik, of hij moet zich naar het einde toe gespaard hebben met morgen in zicht.
Als dit niet de piek is in zijn carrière dan vraag ik mij écht af wie er nog kan volgen, of welke verrassing er nog boven gaat komen. Remco maakt hier volgens mij de grootste stap die hij ooit heeft gemaakt in zijn carrière, maar om deze man te kunnen volgen...Giro met de vingers in de neus om dan hier te staan in de tour vandaag. Speelt gewoon nog wat in een etappe dat ze elk ander jaar neutraal zouden binnenrijden (met die afstand van 8min). Wat een fenomeen, schrijf hem maar gewoon in voor de vuelta🤣
Mooie zaak voor Remco. Die winst op Vini is leuk maar hij heeft zijn podium vandaag echt wel veilig gesteld. In een "flut" etappe eventjes 2 minuten wegrijden van concurrentie. Dan steek je er met 3 echt bovenuit.
Bennett zijn we vandaag kwijt op deze manier, want hij krijgt zelfs geen ploegmaat bij hem om te ondersteunen. 't Moeilijkste moet nog komen en de volgende dagen zit hij er ook niks meer te doen.
Ondertussen probeert Wout 'de vlucht te beschermen', maar waarschijnlijk stiekem te hopen dat ze hem meenemen naar voor.
De eerste kilometers is er kans op waaiers door de wind, maar ik vrees dat er weinig van gat komen. er is nog teveel te doen later in de rit. Ze gaan hun krachten daarvoor sparen.
Mocht ik vandaag Alpecin zijn, dan liet ik een groep een 40-tal seconden nemen. en dan ernaartoe knallen met Dillier, Matthieu en Jappie
Ik was eens door de daguitslag aan het schollen om te zien hoe mijn mannen het gedaan hebben. Misschien dat ik iets kon afleiden over hun ambities van morgen.
Er viel me wel iets op. De uitslag van De Lie. 82ste plek is niet uitzonderlijk maar wel moederziel alleen. Het gat met de renners rondom hem bedroeg toch een 2-tal minuten. Iemand info over hem?
Eerste punten Kulset aka Undefined Undef. Benieuwd of ze verrekend zullen worden.
Ik zie rondom mij in de forum competitie veel mensen met Jegat - Aranburu. Gaan los van zij die Carapaz hebben vandaag een mooi 'zaakje' doen!
Heel mooie etappe.
Heel weinig punten.
Onley red men etappe vandaag.
Maar hij mocht stilaan wel eens zijn 4m waarmaken, zijn eerste puntjes..
We kunnen ook besluiten dat de prijzenpakkers in een vluchtersetappe er moeilijk uit te halen zijn.
Iedereen is bezig over Healy, Buitrago, Gall, Landa,.. maar uiteindelijk pakt er niemand punten.
Zwaar getwijfeld om er Healy in te zwieren vandaag, maar gelukkig mijn laatste transfer nog even gespaard.
Kunnen we besluiten dat Pogacar een pestkop is?🤣
Heb niemand mee in de kopgroep, dat zullen weing punten worden vandaag
50 man weg, enkel Jegat & Aranburu mee
't zijn precies nieuwelingen. Zo onbezonnen koersen zeg.
Man man Bennet 🙈, dat wordt moeilijk.
Adam al een paar keer op de +_ op 5 na laatste plek gezien. Dat zal ook niet zijn van luxebenen...
Lutsenko met tranen uit de tour gestapt. Knap wat het met een renner doet, zelfs bij eentje met een grote naam, zo'n opgave
De eerste kilometers is er kans op waaiers door de wind, maar ik vrees dat er weinig van gat komen. er is nog teveel te doen later in de rit. Ze gaan hun krachten daarvoor sparen.
Mocht ik vandaag Alpecin zijn, dan liet ik een groep een 40-tal seconden nemen. en dan ernaartoe knallen met Dillier, Matthieu en Jappie
Hier ter plekke met lokale mensen gesproken :Vent !