Net het interview met Niermann gezien. Onze forum zeveraar Marc zat er weer goed naast. Wat een fantast bent U Marc. Laat die comments maar, U bent totaal ongeloofwaardig, en denk ook niet dat Wout dit gezever op prijs stelt.
Anderzijds weten de spurters ook dat dit hun laatste kant is, gans Alpecin gaat zich binnenste buiten keren om Groves aan het spurten te krijgen en gezien Bittner al eens kunnen winnen heeft die ploeg wellicht ook. Anders waren die mannen toch al naar huis (buiten groves dan).
Net het interview met Niermann gezien. Onze forum zeveraar Marc zat er weer goed naast. Wat een fantast bent U Marc. Laat die comments maar, U bent totaal ongeloofwaardig, en denk ook niet dat Wout dit gezever op prijs stelt.
De deadline was vroeger dacht ik ,ik zal nog eens kijken.
waarom kan ik mijn ploeg niet meer klaarzetten voor rit 17? het is maar om 14u15 start? ....
Merci Marc, om elke dag live het startshot te geven ;-)
Het aantal ploegen die nog iets te winnen hebben in een sprint is op een vinger of drie te tellen. Vluchters zullen vluchten vandaag.
Het zal een strijd zijn voor de vlucht met ploegen die nog niets hebben gewonnen, Asgreen voor vandaag?