Ik kijk op pc, intussen is het totaal wel aangepast maar bij de truitjes nog niet. Net eens gekeken op smartphone en daar idd wel allemaal ok. Vreemd, maar belangrijkste is dat we onze punten hebben zeker :)
Idem, maar Vacek 7 ipv 4 Vlasov, Schmid ook kopman gemaakt, dacht eerst Narvaez te nemen maar toch voor de Zwitserse klok gekozen, velen in de minicompetitie hadden Narvaez gekozen.
Ligt nog in het AZ Herentals,morgenmiddag naar huis,en de mentale dreun verwerken,familytime is nu het belangrijkste.De snede in de knie was zeer diep,maar ze hadden in Santander het goed opgelost.
Troost u ,dat zal bij velen zo zijn ,ik zelf ook 5 van de bovengenoemde namen ,en dan heb ik Sanchez eruit gedaan voor Tiberi,we kunnen niet alles op voorhand weten.Volgens mij hebben alle Vueltamanagers en gouden Vuelta deelnemers geen transfers meer en als het niet zo is dan hebben ze piet .
Intussen staat op Sporza dat het einde seizoen is voor WVA. Hij zou nog steeds in het ziekenhuis liggen, waar hij intraveneus antibiotica krijgt toegediend. Dat het geen oppervlakkige wonde was, dat was al duidelijk. Maar deze tegenslag zal toch weer aankomen.
Maar dit gaat lang nazinderen ,normaal reageert Wout,maar nu stilte ,ik heb 1 bericht gestuurd gisteren en Sarah beantwoordde het bericht,dus dan zit hij diep. We weten nu dat we Wout gerust moeten laten.
Wout kennende gaat die een week diep zitten en daarna weer volle gas om na de winter te knallen. Hij heeft het voordeel (als hij niet te lang moet revalideren natuurlijk) dat hij eens vroeger kan beginnen opbouwen, eventueel die crossjes wat in tijd naar voor schuiven, om dan op zijn 2022's aan de klassiekers te beginnen, wat de beste Wout was in het voorjaar tot nu toe. Elk nadeel heb zijn voordeel, hoe zuur het nu op de moment ook is.
Pau Miquel teruggezet naar 9de plaats ; zal Sporza updaten?
2 (+ kopman gemaakt),4,8,9.
Alweer een topdagje!
Marc , wij willen een update over de situatie met Wout !
Man man, mijn "vluchttypes" zijn nooit mee met de eerste groep. Wat dar betreft al veel verloren.
Aan de andere kant wel blij dat ik Landa er vanmiddag niet ingezet heb.
Rare vuelta 🙄🙂.
Dit wordt een wielermanager om snel te vergeten zoveel opgaves in mijn team heb ik nog nooit meegemaakt
Mijn opgaves op een rij: Tiberi, Almeida, Kron, Tarling, Strong, Sanchez, WVA, Vaneetvelt
Weet iemand waar Narvaez en Bittner zijn
Intussen staat op Sporza dat het einde seizoen is voor WVA. Hij zou nog steeds in het ziekenhuis liggen, waar hij intraveneus antibiotica krijgt toegediend. Dat het geen oppervlakkige wonde was, dat was al duidelijk. Maar deze tegenslag zal toch weer aankomen.
DNS STRONG
Wie gaat er winnen? D-day voor de vluchters ,dit was de rit voor Wout !DDT en VOCSNOR mennen het peloton!En voor mij een dagschotel zal Xavier zeggen.