Remco lijkt sterker te zijn op dit moment. Met nog een bergrit op komst en een klimtijdrit, vind ik het niet meer dan logisch dat Vingegaard het voorzichtig speelt. Waarom nu all-in gaan in een poging dichter bij Pogacar te zitten, wat levert dat op, op 4 min staan ipv 5. Alsof Pogi dan angst krijgt? Alsof Remco wel alles heeft gegeven, dacht het niet.
Hopelijk toont Pogacar eens wat barsten, de enige manier waarop hij nog kan verliezen is door overmoed. Ik hoop op een scenario waarbij hij Vingegaard lost op de Bonette, om dan zichzelf leeg te rijden terwijl Vingegaard via de bagagedrager van een visma terug wordt gebracht en hij volledig leeg 3 minuten verliest op de slotklim! Dromen mag zeker 😂.
Wie vandaag een offday kent, kijkt tegen een OTL aan. Wat een profiel heeft deze etappe! 4500 hoogtemeters in 144 - 15 min of meer vlakke kilometers 🥵.
Remco blinkt ,manne komt dat zien wat een panorama!blauwe lucht .precies een postkaart.De warmte een beetje minder doet enorm deugd,plannen in laatste instantie gewijzigd ,we zijn in Embrun en nog niet naar Nice,dat doen we straks ,immers Monaco en Nice liggen hier niet ver vandaan 2 Max 3 uurtjes ,als alles goed gaat ,want de binnenwegen in Frankrijk is van laag niveau ,straatmeubilair a volonte ! Tot straks en het gaat een mooi duel worden met wie weet een Belgische ritzege ,de Franse chauvinistisch ,wij ook. Au revoir!
Ik denk dat, ifv de toekomst, het al belangrijk is als straks blijkt dat hij in dit soort ritten met de besten meekan. De rest op 5 minuten zetten zou mooi meegenomen zijn 🙂.
Remco heeft gelijk, Vingegaard mag eens big balls tonen. Als hij eens zou overnemen zou de achterstand minder zijn geweest
Wrm wilt die Vingegard nooit overnemen echt zo een loser
When the lion is hungry
He eats
Zal de GC groep de kopgroep nog bijhalen?
Stel je vraag
Ja
Nee
Zien jullie iemand van de kopgroep winnen
Gall er ook al af
Hoezo kan healy nu al ni meer volgen
Laporte, Kelderman en Jorgensen zijn al vooruit gestuurd. Het wordt alles of niets op de Bonette.
Hopelijk toont Pogacar eens wat barsten, de enige manier waarop hij nog kan verliezen is door overmoed. Ik hoop op een scenario waarbij hij Vingegaard lost op de Bonette, om dan zichzelf leeg te rijden terwijl Vingegaard via de bagagedrager van een visma terug wordt gebracht en hij volledig leeg 3 minuten verliest op de slotklim! Dromen mag zeker 😂.
Wie vandaag een offday kent, kijkt tegen een OTL aan. Wat een profiel heeft deze etappe! 4500 hoogtemeters in 144 - 15 min of meer vlakke kilometers 🥵.
Remco blinkt ,manne komt dat zien wat een panorama!blauwe lucht .precies een postkaart.De warmte een beetje minder doet enorm deugd,plannen in laatste instantie gewijzigd ,we zijn in Embrun en nog niet naar Nice,dat doen we straks ,immers Monaco en Nice liggen hier niet ver vandaan 2 Max 3 uurtjes ,als alles goed gaat ,want de binnenwegen in Frankrijk is van laag niveau ,straatmeubilair a volonte ! Tot straks en het gaat een mooi duel worden met wie weet een Belgische ritzege ,de Franse chauvinistisch ,wij ook. Au revoir!
Kung DNS.
Komaan Remco! Ik heb er alle vertrouwen in. Hij is super.