Vrijdag nog Abrahamsen vervangen door Waerenskold omdat ik toch dacht een extra sprint type nodig te hebben.. De 15 punten van Mr. Jegat zijn dan een magere troost.
Niet teveel in alsen denken iedereen heeft zo van die voorbeelden, de tour is nog lang. Ik wou gevoelsmatig ook Abrahamsen zetten maar vermits ik die emoties wil uitschakelen heb ik de getallen gevolgd en die gaven Burgaudeau net iets meer kans op meer punten. Soms werkt dat, soms niet, maar dat weet je pas in Nice of het een goede of slechte zet (of semi goed) is gebleken. Gezien de kwaliteit van het deelnemersveld gaat iedereen heel veel vloeken om gemiste punten, maar je kan er maar 16 zetten 😅.
Het gaat niet om buspunten (met een gebalanceerd team haal je die niet ;) ) maar om het feit dat er echt niet gekoerst wordt. Sebiet en group de San Luca over en rustig binnenbollen.
Vrijdag nog Abrahamsen vervangen door Waerenskold omdat ik toch dacht een extra sprint type nodig te hebben.. De 15 punten van Mr. Jegat zijn dan een magere troost.
Heb abrahamsen en oliveira
Hadden ze die vier minuten niet verkloot door die val, waren ze er nu bij. Het kalf is alweer verdronken en ze schieten eens in actie
Het is constant versnellen en daarna het tempo terug laten zakken
Heeft iemand een idee of Bilbao er nog bij is
Op die 2 beklimmingen kan je makkelijk veel tijd verliezen en die kopgroep gaan ook naar elkaar kijken
Rodriguez en Jegat op de bus. Iemand die mijn ontslag wil aanvaarden?
Alpecin met de eerste ritzege ✅️.
Ze verneuken 4 minuten op 10km
Bro meer dan 9 min. Willen die nirt winnen of zo. Eerst vol rijden tot 5 min om daarna te wchten voor iemand die valt
Ik begrijp t echt niet meer. Eerst rijden om van 8:00 naar 5:30 te gaan en nu weer 7 minuten ...
Formule 1 vipes Verstappen kopman🤣 ,we gaan een spetterende finale krijgen.
Het gaat al richting 8 minuten. PFF
Gisteren Dujardin bus van de vlucht, nu Jegat 👍
Kan deze kopgroep standhouden? Want er zit iemand mee die in m'n bus zit
Alvast een heel mooie kopgroep
Het laatste ,die steile klim op het einde 1,9 km met stijgingspercentage van 11+ tot 19% en dit 2x.We gaan een mooie etappe krijgen.