Sorry mannen, maar ik zal vandaag toch niet mijn Excel-sheet kunnen online gooien. Moet binnen een uur weg naar het voetbal, en de renners zijn nog steeds niet aangekomen (normaal was de aankomst om 17h30). Heb dus geen tijd meer om hem te maken.
Dat kan ik nog volgen. Vind het dan alleen zo zonde dat Landa ook weer mee moet springen. Als er 1 iemand zich geen zorgen moet maken om de mensen achter zich, dan is hij het wel. En tja, ik snap dat ze Almeida verdedigen.
In de podcast van Thijs Zonneveld ging het gisteren over de blijvende wetenschappelijke en training voorsprong van Visma" op UAE op alle vlakken. Die kerel mag ook zijn Hollandse bril eens af zetten, hij kan het niet laten om die ploeg te blijven op hemelen. Ik heb het er net ook wat mee gehad.
Vingegaard neemt nooit over maar valt wel aan
Sorry mannen, maar ik zal vandaag toch niet mijn Excel-sheet kunnen online gooien. Moet binnen een uur weg naar het voetbal, en de renners zijn nog steeds niet aangekomen (normaal was de aankomst om 17h30). Heb dus geen tijd meer om hem te maken.
Morgenochtend om 10h00 zal ik hem online gooien.
Halen de vluchters het?
Ja
Neen
Stuyven verdient de strijdlust vandaag.
Carapaz weer in de vlucht en healy niet, ik ben eens gaan rekenen als ik carapaz had getransfereerd stond ik nu in de top 10
Vlucht is weg, niemand mee
"We laten de ontsnapping morgen rijden"
Heb nog niet veel rustig rijden gezien van UAE. Begin te vrezen dat dat er binnenkort ook niet gaat komen. Hoor graag dat ik ernaast zit.
Visma maakt zich weer populair ...
Waarom pakt Jorgenson nu zo ostentatief dat bergpunt af van carapaz?
Hoe langer de tour duurt hoe meer ik een afkeer krijg van die ploeg.
4 Fransen op de shortlist voor de superstrijdlust. Het zal toch niet zeker...
Gezellig eetcafé ,en voor koffie en gebak 5 euro ,voor Nice zeer voordelig ,we zitten nu ook niet aan de Promonade d’ Anglais want daar is het peperduur.Dus waarschijnlijk koers in de koers en Remco voor plaats 2.We blijven in Nice en gaan maandag terug naar België. Want Wout gaat proberen om dagpassen voor het VIP -Tourdorp via de ploeg Visma voor morgen ,En dan gaat een natte droom in vervulling,stel je voor : Once upon Time moment .