Tiberi en Tarling DNF!.Onvoorspelbare Vuelta .Andere managers geen transfers dodelijk nu is dat niet het geval ,omdat de meeste teams al meerdere transfers gedaan hebben en velen hebben hetzelfde team. Als je de juiste kopman hebt en nog vluchters dan zit je goed volgens mij want Roglic heeft toch een barstje getoond in zijn carrosserie.Ik was verrast wanneer Lipowitz aanzette dat Roglic de laatste bonusseconde ging nemen en dat gebeurde niet integendeel werd 8ste.Dinsdag wordt een vreemde etappe kan voor een vluchter zijn maar ook één van de AK te gaan .
Zit al een kwartier niet meer in het peloton en toch staat hij bij de timer nog alsof hij er nog zit. José en Renaat hebben het ook weer niet gezien
Blij dat ik nog een dag gewacht heb om Almeida te vervangen, anders was het waarschijnlijk Tiberi geworden ookal vertrouw ik hem totaal niet als klassementsman
Dat is zeker ,maar hij gaat tekort komen. Roglic en Bora gaan er een lap opgeven want hij moet ,hij heeft geen keus.En hou Kuss in het oog ,dit is zijn terrein.
Door de hitte als grootste tegenstander zullen vandaag AK renners door de mand vallen en misschien ook opgaves zoals Cian dat neigt naar een geknelde liesslagader,zoals Rickaert.
Tiberi en Tarling DNF!.Onvoorspelbare Vuelta .Andere managers geen transfers dodelijk nu is dat niet het geval ,omdat de meeste teams al meerdere transfers gedaan hebben en velen hebben hetzelfde team. Als je de juiste kopman hebt en nog vluchters dan zit je goed volgens mij want Roglic heeft toch een barstje getoond in zijn carrosserie.Ik was verrast wanneer Lipowitz aanzette dat Roglic de laatste bonusseconde ging nemen en dat gebeurde niet integendeel werd 8ste.Dinsdag wordt een vreemde etappe kan voor een vluchter zijn maar ook één van de AK te gaan .
Heeft die Tiberi niet opgegeven? Op PCS staat zijn naam zelfs na 30 minuten nog niet eens in de rangschikking
Wat een ezels Yates 6 minuten geven
Iemand een idee waar Tiberi zit?
Yates alleen op weg, nog 60 km 😮
Tiberi niet meer in de kopgroep?
Martinez en Quintana ook al bij de gelosten.
Kepplinger DNF
Gisteren Yates uitgetransferteerd tegen landa en nu zit die in de kopgroep. En het kan nog erger want heb vacek op de bank gezet😭
Wout in de aanval ,om Kuss later te kunnen bijstaan,dat is de insteek voor vandaag.
20 man weg: wout , Yates ,soler,Vacek, Kung,Castrillo,pau Miquel,Asgreen,konrad,enz… dit wordt er ene om duimen en vingers af te lekken.
Wout ging aanvallen ,voor de tussensprint ,nu heb ik nog niet bekeken waar de tussensprint is .Dat moet ik nog nazien .
Dat is zeker ,maar hij gaat tekort komen. Roglic en Bora gaan er een lap opgeven want hij moet ,hij heeft geen keus.En hou Kuss in het oog ,dit is zijn terrein.
Verwacht wel iets van carlos rodriguez hij rijdt op zijn thuiswegen
Is er eigenlijk iets mis met Ciccone, behalve dat die tegen herten rijdt? Of gaat die vandaag voor de bergtrui ?
En Arensman dat zal de eerste worden ,kan absoluut de hitte niet verdragen.4500 HM.
Door de hitte als grootste tegenstander zullen vandaag AK renners door de mand vallen en misschien ook opgaves zoals Cian dat neigt naar een geknelde liesslagader,zoals Rickaert.