Dat zou schitterend zijn en nu al 5’30’’ dus we kunnen bijna zeggen de winnaar zit vooraan.Maar de drie obstakels op het einde is niet van de poes.
Ik weet het een beetje vroeg om Live te gaan ,maar het gaat een interessante etappe worden :AK of vlucht ?Na een 10 km begint een berg van 1 ste categorie Alto de Fonfiria een ideale springplank voor de vluchters met klimmersbenen,nadien is het relatief vlak tot 60 km van de meet dan komt het trio Alto de Vilachan -Mabia-Mougas ,dit is een drietrapsraket dat steeds lastiger wordt,daarna afdalen tot de meet.Miguel Angel Lopez stapte in 2021 kwaad uit de race .
Ik had Wout eigenlijk morgen verwacht,maar ja vandaag is dat fantastisch !
Van Aert voor winst?
44km eerste uur op dit parcour a.u.b.! Er gaan lijken vallen vandaag!
Ik heb het toch save gehouden.Roglic dus.Cian stap af !
Uijtdebroeks uitpersen als een citroen. Ik begrijp het niet..
Serieuze twijfel omtrent Vacek vandaag. Bus of ploeg..
IPT pakt vandaag uit. Drie man mee in de kopgroep en meesterlijk vertoon op weg naar indrukwekkende dagwinst.
Ik weet het een beetje vroeg om Live te gaan ,maar het gaat een interessante etappe worden :AK of vlucht ?Na een 10 km begint een berg van 1 ste categorie Alto de Fonfiria een ideale springplank voor de vluchters met klimmersbenen,nadien is het relatief vlak tot 60 km van de meet dan komt het trio Alto de Vilachan -Mabia-Mougas ,dit is een drietrapsraket dat steeds lastiger wordt,daarna afdalen tot de meet.Miguel Angel Lopez stapte in 2021 kwaad uit de race .