Ik moet stoppen met vlak voor de start van een grote ronde mij (te fel) te laten beïnvloeden door dit forum. Door alles wat je leest toch maar voor Tarling gegaan, waardoor ik wat heb moeten puzzelen in mijn team. Eerste keuze, beste keuze, ik ga het nooit leren 🥲 Kind van de rekening was Van Eetvelt (en Aberasturi gewisseld naar Kron voor het evenwicht).
De verrassing van de dag is toch Martinez, 9 miljoen en op meer dan 4 minuten, die DNF van de classica san Sebastian betekende dan toch iets? Ik heb hem er toen uitgesmeten voor eetveld… als die nu nog zijn handen op het stuur houdt….
typisch voor lotto beetje, net op de meet geklopt door zegegebaar, zeer jammer maar deze vorm belooft voor LVE. Wat hebben we nog geleerd? Yates, Rodriguez, Carapaz en Skjelmose eigenlijk niet goed genoeg voor goed klassement te kunnen rijden. Yates grote verrassing dat hij slecht is vandaag, laat ons hopen dat het gwn slechte benen waren maar ik vrees ervoor. De verrassingen: riccitello, gall, Bennett, sivakov, fortunato en kron beter in vorm dan verwacht. Conclusie: we zullen de komende 2 weken en half nog vaak op het puntje van onze stoel zitten
Carapaz presteert voor mij volledig zoals verwacht maar heb hem toch in mijn team omdat ik hem net als in de Tour dan maar voor ritten en evt de bollen zie gaan.
carapaz zei dat hij voor winst in eindklassement wou gaan maar zijn 25ste plaats nu lijkt mij dan wel een teleurstelling. Als hij nu beseft dat het hem niet gaat lukken kan hij eerst nog wat tijd verliezen ik klassement en dan uitbundig voor ritzeges gaan en zo scoren
ajj ik heb enkel landa in de hoop dat hij in zijn vaderland extra motivatie tot presteren heeft. Bij hem en Mas lijkt dat goed te zitten maar Rodriguez daarentegen die ik ook heb... (21ste vandaag)
Dank u Jeanke ,ik was met mijn vrouw naar het ziekenhuis ,binnen 2 weken wordt ze geopereerd aan de knie ,dus kon ik de live editie niet aanvatten .Zoals ik had gezegd een vlucht ,maar het zal voor Roglic worden.😂
Lees net dat ze terug gegrepen zijn. Vond het lastig om een klassementsman te banken voor hem, zeker omdat ik het idee had dat sepulveda in het begin meer zal knechten voor van Eetvelt
Wie of hoe wordt er beslist of de punten van de strijdlust worden toegekend of niet?
Castrillo krijgt ze vandaag wel, Isasa en Maté in rit 2 en 3 niet
Ik moet stoppen met vlak voor de start van een grote ronde mij (te fel) te laten beïnvloeden door dit forum. Door alles wat je leest toch maar voor Tarling gegaan, waardoor ik wat heb moeten puzzelen in mijn team. Eerste keuze, beste keuze, ik ga het nooit leren 🥲 Kind van de rekening was Van Eetvelt (en Aberasturi gewisseld naar Kron voor het evenwicht).
Ik wissel Kusden Yates dit weekend vermoedelijk voor Van Ertvelde en Mas/Tiberi. De rit sprak om te zien wie goed is en de tijdrit ook.
Heb sowieso Kuss enkel als spaarpot beschouwd. De rest heb ik en nog wat op de bank ook
Veel toppers die teleurgesteld hebben vandaag, de enige toppers die goed waren zijn Roglic, Almeida, Landa en Tiberi
De verrassing van de dag is toch Martinez, 9 miljoen en op meer dan 4 minuten, die DNF van de classica san Sebastian betekende dan toch iets? Ik heb hem er toen uitgesmeten voor eetveld… als die nu nog zijn handen op het stuur houdt….
wat. een. rit.
typisch voor lotto beetje, net op de meet geklopt door zegegebaar, zeer jammer maar deze vorm belooft voor LVE. Wat hebben we nog geleerd? Yates, Rodriguez, Carapaz en Skjelmose eigenlijk niet goed genoeg voor goed klassement te kunnen rijden. Yates grote verrassing dat hij slecht is vandaag, laat ons hopen dat het gwn slechte benen waren maar ik vrees ervoor. De verrassingen: riccitello, gall, Bennett, sivakov, fortunato en kron beter in vorm dan verwacht. Conclusie: we zullen de komende 2 weken en half nog vaak op het puntje van onze stoel zitten
Kuss en Yates zag er niet te best uit
Riccitello niet in mijn team
Dank u Jeanke ,ik was met mijn vrouw naar het ziekenhuis ,binnen 2 weken wordt ze geopereerd aan de knie ,dus kon ik de live editie niet aanvatten .Zoals ik had gezegd een vlucht ,maar het zal voor Roglic worden.😂
Niemand mee, hooo dat vlucht wordt ingehaald
Deze vlucht doet redelijk pijn bij mijn team, bank samenstellen was niet gemakkelijk vandaag.
just tarling op de bus gezet en nu ontsnapt hem, ben benieuwd of hij kan verrassen of dat hij zoals verwacht er gaat af moeten op de 2de col