In zo’n etappes als gisteren Roglic en er zullen nog weinig vluchtetappes komen en zeker niet vandaag ,Roglic moet en zal op korte tijd 4 min.goedmaken.
Toch wel een verrassende Vuelta vind ik, met veel vloekende Vuelta-managers. Zowel UAE als Visma mogen het klassement opbergen. Ineos kan heel misschien nog de meubelen redden met Rodriquez.
ja vanavond krijgen we misschien meer zekerheid. Maar dat zo'n topper die in de tour ook zeer consistent was, er nu ineens helemaal doorzakt is alleszins niet normaal.
lap, moest 1 klimmer op de bus zetten en heb gekozen voor rodriguez omdat ik dacht dat een vlucht ging winnen, en rodriguez tot nu toe niet super super rijdt.Nu wordt hij 6de en staat de buspuntenteller al op 41. (wel nog altijd blij dat ik o connor eergisteren niet op bus had😉)
ajajaj ook jammer, ik dacht er last minute aan dat wout ook punten voor groen krijgt en just op tijd hem er nog in gedaan maar ten koste van rodriguez...
voor wie zou Israel op kop rijden, eventueel voor strong? Deze aankomst is toch te lastig voor Strong en zeker als de klassementsmannen iets gaan doen.
Nee,te lastig stukken van 20% op de slotklim ,hij zal het wel geprobeerd hebben om in de aanval te gaan .Maar voor winst ,neen het is voor hetAK. En morgen ook.
In zo’n etappes als gisteren Roglic en er zullen nog weinig vluchtetappes komen en zeker niet vandaag ,Roglic moet en zal op korte tijd 4 min.goedmaken.
Toch wel een verrassende Vuelta vind ik, met veel vloekende Vuelta-managers. Zowel UAE als Visma mogen het klassement opbergen. Ineos kan heel misschien nog de meubelen redden met Rodriquez.
Cian slecht deze vuelta, wat zou de rede
Almeida zou corona hebben
Almeide betrokken geraakt bij de val waardoor hij niet meedoet met de debatten?
lap, moest 1 klimmer op de bus zetten en heb gekozen voor rodriguez omdat ik dacht dat een vlucht ging winnen, en rodriguez tot nu toe niet super super rijdt. Nu wordt hij 6de en staat de buspuntenteller al op 41. (wel nog altijd blij dat ik o connor eergisteren niet op bus had😉)
Heb heel de top 5 en nummer 9 ben blij dat ik vanmorgen Mas en Vaneetvelt erin heb gedaan
Wat is israel hun probleem, ze gaan heel te tijd rijden om te winnen maar uiteindelijk gaan ze verliezen
voor wie zou Israel op kop rijden, eventueel voor strong? Deze aankomst is toch te lastig voor Strong en zeker als de klassementsmannen iets gaan doen.
cian heeft het heel moeilijk
Kuss op de bank, domme zet en nu zit ik wss me buspunten ook vndg. Ik d8 da VPP iets ging proberen vandaag voor de vlucht, niet dus
Kopgroep of peloton?
Ik heb iemand in de kopgroep, laat ze maar wegblijven
Ik heb niemand mee, hopelijk worden ze gegrepen
Bedankt Pikachu ,Door werk nu pas thuis ,Het zal voor de AK worden met stip Roglic en op2 onze Lennert.