In afwachting van de volledige startlijst denk ik toch al een degelijk teampje te hebben samengeklikt, maar ik twijfel nog over enkele namen.
Vooral CRodriguez en Landa had ik ook graag in m'n team gehad, maar wie offer je daar dan voor op he?
Kuss ben ik niet zo zeker van, vooral door z'n prijs tov recente prestaties, maar als die toch naar behoren presteert wordt t een huzarenstukje om hem erin te krijgen, dus voorlopig wel met Kuss en als die tegenvalt makkelijk te transfereren.
Door het beperkte aantal sprintkansen denk ik niet meer dan deze namen nodig te hebben...
Wat zijn jullie bedenkingen? (Team in comments)
Bedankt alvast voor de feedback
Waar ik het persoonlijk moeilijk mee heb is het aantal klassementsrenners. Ik vermoed dat er een aanzienlijk aantal ritten naar vluchters zal gaan, dus ik ben wat terughoudend om met 7 AK's te vertrekken, maar je moet het geld ergens aan uitgeven natuurlijk. Verder ook nog geen idee waar ik mijn transfers aan zal gebruiken.
Bonusvraag: wat denk je van Tiberi? Goeie tijdrijder, kopman van een degelijke ploeg; sinds de Tour wel niks meer gepresteerd behalve die tijdrit vorige week.
Heb een soort gelijk team , ik veronderstel dat eigenlijk wel 80 procent van de teams zullen overeen komen bij de mensen die er toch deftig met bezig zijn !
Enige verbeteringen zijn hier altijd op welkom ! Alvast bedankt .
Ik vind skjelmose persoonlijk te duur. Hij word kopman voor het klassement maar ik denk niet dat hij daar in gaat uitblinken. Hij heeft nog nooit een klassement gereden in een grote ronden maar kan natuurlijk wel in de eerste week wat punten pakken. Ik had hem genomen als hij misschien een miljoentje minder had gekost.
O’Conner & Skjelmose eruit voor Landa & Rodriguez? O’Connor is niet consistent en een mindere dag kruipt hard ik zijn kopke, kan moeilijk de knop omdraaien.. Kunnen natuurlijk beide ook top zijn, blijft een gok ;)