mozzato zou ik niet nemen, is gewoon lead-out voor demare, zelfde verhaal met Waerenskjold voor Kristoff, dan neem je beter Dujardin waarmee je een miljoen kan uitsparen om mozzato dan naar demare of gaviria te brengen
je moet altijd pogacar nemen, die pakt op zn minst 20 punten en dus meer dan de nummer 10 van de rit
Het missen van gaviria en de 0 punters van wva en Jappe zullen daar wel ergens voor tussen zitten. Ik ben wss niet de enige die een dergelijk ploegje maakt :)
Het grappige is dat die sprintploeg nu hoger staat (+/-5000) dan m'n "echte" ploeg :p
In de minicompetitie hier zijn er 2 ex renners die samen een ploeg opstellen voor dagwinst in de tijdrit. Eventuele winst gaat naar de scouts tombola. Ook geen slecht idee.
Zou Girmay morgen zijn kans mogen gaan? De vlakke sprints zijn normaal voor Thijssen, dacht ik..
Misschien toch Cav inzetten ipv Girmay.
Ik zou het niet anders zetten. Succes!
In de minicompetitie hier zijn er 2 ex renners die samen een ploeg opstellen voor dagwinst in de tijdrit. Eventuele winst gaat naar de scouts tombola. Ook geen slecht idee.
Geloof meer in mozzato dan in jakobsen
Heeft moed nu zijn ploeg al heeft gewonnen