Jo boys, kan iemand me wat helpen?
Ik heb momenteel 6 sprinters in mijn ploeg waaronder dus ook Pedersen, wie zou ik erin brengen voor hem een andere sprinters ( Groenewegen, Girmay, … ) of zou ik toch voor een ak man al gaan? Ik heb er momenteel 6 in mijn team staan! En het 2 waar ik meezit. Zou ik morgen ook meteen mijn 2 transfer doen?
Wat zouden jullie doen? Iemand met tips voor goeie renners eventueel goedkope?
Ik doe waarschijnlijk tegen het einde van week 2 (moet parcours nog bestuderen) sprinters eruit voor Ayuso + Rodriguez/Gee, afhankelijk of ik Philipsen er uit doe. De laatste transfer zal normaal gaan naar degene die ik hierboven niet nam als er geen zotte dingen gebeuren. Daarom spaar ik die laatste ook want je weet maar nooit dat er een dure renner uitvalt…
Deze week is de laatste met echte sprintkansen. De gok is dus hoeveel sprinters je nu neemt, en dan vooral wie de groene trui zal winnen. Persoonlijk denk ik dat een heel deel sprinters niet gaan uitrijden wegens nog weinig te winnen voor hun. De traditionele champagne rit is er dit jaar niet.
Ik ga zelf enkel de 2 besten in het sprintklassement overhouden. Na welke rit ben ik nog niet echt uit.
Dit is mijn team op de moment. Ik ben niet tevreden van de mannen van Totalenergies. Het zijn natuurlijk wel goedkope renners als aanvulling, maar vandaar dat ik graag een andere goedkope renner kijk. Abrahamsen zou een mooie zijn al zie ik die na week 2 niet veel meer doen eerlijk gezegd!
Goedkoop = abrahamsen
De enige sprinter die nog het transfereren waard is, 1 op 1 met Pedersen, is Girmay. Volledige ploeg achter zich, bomvol vertrouwen, goede vorm en topfavoriet voor de groene trui.
Om nog maar te zwijgen van de 10 punten die hij iedere dag oplevert.
Hangt natuurlijk af van je budget en of je de gok wil wagen met iemand of gewoon steady punten wil halen.
Girmay is nog steeds een goede oplossing, ondanks je al wat hebt laten liggen nu, maar er komen nog wel wat kansen en groen lijkt hem wel toe te komen.
Heb je alle 4 de toppers al? Nu zou ik hier sowieso wel nog wat mee afwachten tot vrijdagavond mocht je hier willen in transfereren (met iedere ak man trouwens).