Collega wielermanagers,
Zijn er nog mensen die zich ergeren aan het niveau van het forum de laatste tijd?
Vroeger werden er hier nog nuttige discussies gedaan over bepaalde tactieken, transfers, etappes, verwachtingen, noem maar op.
Van de laatste 40 berichten die er zijn verschenen, zijn het alleen maar poll's over welke sprinter, 4m en klassementsman ze moeten nemen.
Ik snap dat iedereen opzoek is naar wat zekerheid of twijfelt over bepaalde keuzes, en hierbij wat informatie willen vergaren van de anderen.
Is het geen oplossing om de poll's (net zoals de RMT's in het voorjaar) een aparte categorie te geven?
Mijn inziens blijft het forum dan veel overzichtelijker, met meer ruimte voor open discussies waar we effectief elkaar wijzer mee kunnen maken.
We zullen dat niveau is opkrikken.Rit1:voor deGC 3700HM,rit 2:Eveneens voor de GC op 12km van de meet komt daar dat steile rotding die 2X moet gedaan worden 1,9 km aan 10,6% daarvoor 4 van 3 de categorie en 1 van 4 de categorie .Denk aan de klimtijdrit die Roglic won in 2019 in de Giro.SPRINT Rit 3 Sprint,net als rit 5,6en 16. Rit 8 zou een als sprint aangeduid worden,maar is zeer heuvelachtig daar zijn puisten van 7,3 % tot 8,4% en dit tot 50 km van de meet .Dus voor sprinters op de macht bv.Mads Pedersen.Dan rit 12 kan een vluchtrit worden daags na een bergrit en dan komt het rit 10 WAAIERALARM SAINT-AMAND-MONTROND WAAR VALVERDE 12 minuten verloor ,de rit dat Cavendish won ,waar de mannen van Sagan alles aan flarden reden.Rit 13 het eerste gedeelte vrij vlak ,maar het laatste gedeelte heuvelachtig.Dus rit 3,5,6 en 16 zeker sprints ,maar 8,10,12 en 13 ben ik niet zo zeker van.Rit 9 gravel .BERGRITTEN :rit 4 Galibier hier ga ik toch met dichtgeknepen billen kijken .Op de top van de Galibier dalen en aankomst,11,14,15,17en 20.HEUVELRITTEN:1,2 en18 en die is voor de vluchters 2 tijdritten rit 7 vlakke tijdrit en 21 klimtijdrit.Dus de verhouding 5 GC -6 Sprinten en 5 Aanvallers klopt niet helemaal ,ik zou maar Max. 5 nemen en één aanvaller bijdoen.