Castrillo is eigenlijk ook meer TT dan heuvel, zijne tijdrit in Burgos was gewoon iets minder, kan idd wel bergop, daarmee dat die op de radar van Ineos staat om Castroviejo te vervangen in de toekomst.Retailleau eerlijk gezegd snap ik de 'hype' daaromtrent niet..Juaristi, gho als dieje 20e wordt in den TT is dat al een fameuze prestatie, dat zijn dan 6 punten
Ik vrees dat er altijd redelijk wat volk meekijkt, actieve leden zijn er bijna niet maar er zijn er genoeg die als een dief in de nacht al het opzoekwerk van anderen komen ‘lenen’, ik ken er ook zo ene dieje altijd met een forum prototype ploeg meedoet en ontkent hier gekeken te hebben 😂.
Retailleau van startlijst gehaald.
Castrillo is eigenlijk ook meer TT dan heuvel, zijne tijdrit in Burgos was gewoon iets minder, kan idd wel bergop, daarmee dat die op de radar van Ineos staat om Castroviejo te vervangen in de toekomst. Retailleau eerlijk gezegd snap ik de 'hype' daaromtrent niet.. Juaristi, gho als dieje 20e wordt in den TT is dat al een fameuze prestatie, dat zijn dan 6 punten
Ik vind de TT's van Juaristi nu niet denderend dit seizoen. C is een must have!
Ik vrees dat er altijd redelijk wat volk meekijkt, actieve leden zijn er bijna niet maar er zijn er genoeg die als een dief in de nacht al het opzoekwerk van anderen komen ‘lenen’, ik ken er ook zo ene dieje altijd met een forum prototype ploeg meedoet en ontkent hier gekeken te hebben 😂.