Zo dat is leuk. Roglic en Ayuso kwijt op 1 dag. Zo kan ik wel wat sprinters overhouden voor dinsdag ... En dan is mn bus makkelijk gevuld voor de rest van de week.
welke goedkope jongens zouden nog te overwegen zijn? ik was van plan vanavond iets gelijkaardigs te doen als jou, namelijk Bilbao + Roglic -> Vinni + 4M. Abrahamsen misschien?
Ik denk niet dat ze daar mee te koop gaan lopen als hij positief getest heeft en ze hem toch hebben laten starten als ploeg, dus ik denk dat dat wat uit de lucht gegrepen is.
Wie lag er met Ayuso op de kamer? Dat ik niet iemand wissel die morgen ook uitvalt..
Zo dat is leuk. Roglic en Ayuso kwijt op 1 dag. Zo kan ik wel wat sprinters overhouden voor dinsdag ... En dan is mn bus makkelijk gevuld voor de rest van de week.
Cicco had covid in de Dauphiné, hopelijk beschikt hij nog over voldoende immuniteit.
Ayuso was mijn ideale transfer voor Roglic - ik zit nu vooral te denken aan Almeida.
Het is bevestigd. En hij heeft nog 25 km meegereden. Er zullen er dus eerstdaags nog volgen ... 😫
https://as.com/ciclismo/juan-ayuso-positivo-en-covid-sigue-en-carrera-estoy-bien-n/
Hoe kom je aan die Covid info?
Ik denk niet dat ze daar mee te koop gaan lopen als hij positief getest heeft en ze hem toch hebben laten starten als ploeg, dus ik denk dat dat wat uit de lucht gegrepen is.
Mijn zus heeft die er vanmorgen in gezet