Gezien er wellicht weer praktisch niemand voor groen gaat is Philipsen zijn geld al waard door alleen 16-17 dagen het groen te dragen + eindpunten hiervan, ik hoop dat die vraag sarcastisch gesteld is?
Nee wss helemaal niet sarcastisch gesteld, hij heeft geen lead-out mee en hij gaf mij geen sterke indruk vorige week. Merlier kost 1 M minder en gaf een veel betere indruk…
Heeft geen lead-out, vorig jaar had hij geluk, wint zelfs niet tegen Merlier vorige week, ... Genoeg redenen om hem niet te nemen. Cavendish is een betere optie voor minder geld. Vergelijk maar eens beiden hun erelijst en je zal tot dezelfde conclusie komen.
Ik volgde die redenering ook voor Pogacar. Elf miljoen, afgelopen twee jaar in de Tour onder zijn niveau gepresteerd en geraakte in de Giro niet eens voorbij Narvaez. Ik ben toen uitgekomen bij een viervoudig Tourwinnaar die maar vier miljoen kost, veel betere prijskwaliteit. Ik vermeld expres zijn naam niet, anders gaat iedereen hem nemen.
Hij wint minstens 3 etappes zeker het nemen waard
Gezien er wellicht weer praktisch niemand voor groen gaat is Philipsen zijn geld al waard door alleen 16-17 dagen het groen te dragen + eindpunten hiervan, ik hoop dat die vraag sarcastisch gesteld is?
Te duur. Qua ppm waarschijnlijk een ramp.
Niet meenemen
🤔
Ik zou hem thuislaten.
Heeft geen lead-out, vorig jaar had hij geluk, wint zelfs niet tegen Merlier vorige week, ... Genoeg redenen om hem niet te nemen. Cavendish is een betere optie voor minder geld. Vergelijk maar eens beiden hun erelijst en je zal tot dezelfde conclusie komen.