Hoe zit dat nu met die gele kaarten? Is dat systeem al ingevoerd? Voor mij mag Jappe vandaag uit de uitslag geschrapt worden en geel krijgen, hij moet echt eens wakker geschud worden over zijn gevaarlijk gedrag. Mensen spreken hier vaak over "den deb" maar deze man kan er ook wat van.
top of page
bottom of page
Ik snap niet waarom die man nu eens elke sprint controversiële manoeuvres moet uitvoeren. Wout had hem nooit geklopt dus waarom dan nog naar de boarding gaan als hij er nog voor 90% langs zit, dat is gewoon crimineel in mijn ogen. En dan dat gevloek op de bus, wellicht mekkerend waarom ze hem straffen, dat hij zelf niet beseft wat voor een vuile sprinter hij geworden is… De actie van Groenewegen met Jakobsen was uitdrukkelijker maar de gevolgen hadden vandaag hetzelfde kunnen zijn als Wout niet in de remmen ging…
Ook voor mijn ploeg niet goed, als ze wva niet hinderen wordt die wellicht 4e en nu schuiven de girmays en al de rest een plaatsje op en is wva pas 6e, bedankt Jappe the widowmaker 😅.
Vanaf 1 augustus komen er gele kaarten aan de pas.Discussie over Jappe declassering is overbodig,en mag zich gelukkig prijzen dat Wout zijn remmen dichtknijpt ,anderzijds ASO is ook in fout ,de omheining stond niet recht ,daar zijn andere oplossingen voor ,maar het mag geen geld kosten.Maar bij moest Cav gisteren ook gedeclasseerd worden ,door die move moesten de andere sprinters inhouden met als gevolg val van Pedersen.
De declasering van Jasper is een gevolg van gisteren ,als je de letters volgt moet Cav ook gedeclasseerd worden.
De hollenders hebben den deb en wij hebben den doef.. Het dynamische duo
Gaat enkel een verschil maken voor degenen die veel sprinters hebben. Die gaan stijgen.
Het potje kookte over bij Wout ,vorig jaar deed hij dat ook verschillende keren
Koersvervalsing ten top. Geef hem dan een boete of zo. Wat een gezever altijd. Er is al voor veel erger dan dit niets gedaan
denk dat zo goed als iedereen hem heeft dus maakt niks uit
Denk dat 99% van de wielermanagers hem heeft dus gaat weinig invloed hebben (enkel eventuele kopmanpunten voor diegene die een andere kopman gegokt hebben).
En los daarvan, het moet gedaan zijn met die gevaarlijke toeren. Diskwalificatie zou de enige juiste beslissing zijn.
Edit: Diskwalificatie IS de enige juiste beslissing!
Zou hier ook zuur zijn voor mijn WM maar zou niet onterecht zijn.. En de netflix docu lijkt wel vrij accuraat hoe hij afgeschilderd wordt..
Gele kaarten systeem is pas vanaf 1 augustus. Na de tour dus. Maar volledig akkoord, moet gedeclasseerd worden.
Vorig jaar juist hetzelfde met Jasper en Wout gebeurd in etappe 3/4 (?)… Jasper wordt wel terecht als de bad guy in de Netflix serie bestempeld op die manier.
Rijd wel agressief maar ik hoop het niet anders heb ik niemand in de top 10