Zien jullie Tommeke in de komende twee ritten zijn kunstje van Alpe d’Huez nog eens overdoen? Heb FOMO voor Almeida, maar dan zal ik Pidcock moeten offeren.
Niet wegdoen, heb je geen sprinters of opgevers die je kan slachtofferen voor transfers? Pidcock wegdoen lijkt zo'n zonde nu Roglic en de sprinters quasi uitgespeeld zijn
Dat is toch ok? Wat gaat Almeida doen? 7e en 9e worden? Als je dat verwacht dan neem je idd beter Philipsen nog 1 rit want als hij top 3 rijdt dan doet hij het beter dan dat. En nadien pak je dan Almeida want Philipsen heeft er dan toch niets meer te zoeken. De enige beslissing die je hier moet maken is of je vandaag Philipsen eruit gooit of hem nog een top 3 ziet rijden en het pas dinsdag doet.
Als je Pidcock niet voor de ritten van morgen en overmorgen hebt gekozen, wat dan wel. Ik heb hem ook in mijn team dus snap zeker je onzekerheid maar denk dat na dit weekend we meer zullen weten
Je hebt een punt, maar de twijfel of dat het de goede keuze was slaat nu gewoon toe 😅 Weekendje wachten zal waarschijnlijk inderdaad de veiligste keuze zijn.
Niet wegdoen, heb je geen sprinters of opgevers die je kan slachtofferen voor transfers? Pidcock wegdoen lijkt zo'n zonde nu Roglic en de sprinters quasi uitgespeeld zijn
Ik denk dat Pidcock in de rit van zondag wel kans maakt en dan nog 1 of 2 ritten begin volgende week
Als je Pidcock niet voor de ritten van morgen en overmorgen hebt gekozen, wat dan wel. Ik heb hem ook in mijn team dus snap zeker je onzekerheid maar denk dat na dit weekend we meer zullen weten