Ik vind geen enkele echt top, gelukkig hoor ik daar weinig van gezien de achtergrondruis van de kinderen, ik kijk liever zelf naar de koerssituatie gezien die commentatoren er heel vaak naast zitten met hun namen, aan iemands stijl op de fiets zie je vaak al veel zelfs zonder rugnummer te zien.
De enige waar ik me zelden aan erger is Jose. Al de rest zijn te veel bezig met de drama van de dag en zouden beter eens aandachtig kijken. Ze zijn ook te hard overtuigd van hun eigen visie over alles en je kan er geen stok tussen krijgen om die te veranderen.
En elk verhaal over het verleden is "van toen de renners nog vlees aten."
Elke beslissing van de jury "vroeger passeerde dit","we krijgen hier voetbaltoestanden",...
En moto's doen natuurlijk nooit iets verkeerd, altijd fout van de jury
Zet Renaat maar op de moto. Als ik moet kiezen liever Karl. Al moet ik zeggen dat het Radio 1 duo altijd top is. Zowel met Sven Nys als met Serge Pauwels.
José, vervolgens Renaat die wel wat veel fouten maakte deze Tour. Zijn beste was toen de renners al 2 bochten op de Galibier reden dat hij dacht dat ze nog op de Lautaret er onder zaten. Nochtans altijd veel volk en campers op de grote parking van de Lautaret aan het café, alsook op het plat net voor de draai naar de Galibier, kan je niet naast kijken. Ik kom er vaak, hoe ze dat konden missen...
Ik luister liever naar Eurosport FR met Jackie Durand en Steve Chainel. Gaat veel meer over het tactische terwijl bij Renaat teveel wordt afgeweken van de wedstrijd zelf
Tussen die 3 altijd Renaat, maar hij liet steken vallen tijdens deze tour. (Begrijp me niet verkeerd: iedereen kan een foutje maken, maar het was wat te veel).
Ik zou dus een joker inzetten en eigenlijk voor Jose gaan :)
Ze kwamen beide dikwijls verward over. Veel fouten elke dag, verkeerde renners benoemen, de sprong niet zien, .. José (en Renaat) zouden er moeten zitten voor bepaalde inzichten en verhalen van vroeger, maar er mag iemand kwieker en alerter bij.
Renaat zit telkens verkeerd qua namen , wel 25 keer per dag
Ik vind geen enkele echt top, gelukkig hoor ik daar weinig van gezien de achtergrondruis van de kinderen, ik kijk liever zelf naar de koerssituatie gezien die commentatoren er heel vaak naast zitten met hun namen, aan iemands stijl op de fiets zie je vaak al veel zelfs zonder rugnummer te zien.
De enige waar ik me zelden aan erger is Jose. Al de rest zijn te veel bezig met de drama van de dag en zouden beter eens aandachtig kijken. Ze zijn ook te hard overtuigd van hun eigen visie over alles en je kan er geen stok tussen krijgen om die te veranderen.
Renaat is zo droog, je moet er eens opletten hoe vaak hij het volgende zegt:
“-x- pakt em” wanneer iemand wint.
als iemand aanvalt zegt hij telkens “-x- kiest het ruime sop”
de 2e in de uitslag“-x- wordt de runner-up”
Hij vergist zich ook wel vaak over renners-situaties.
José vind ik iets te ouderwets in zijn commentaar.
Conclusie: ik geef de voorkeur aan Karl die commentaar geeft vanuit zijn hart.
José, vervolgens Renaat die wel wat veel fouten maakte deze Tour. Zijn beste was toen de renners al 2 bochten op de Galibier reden dat hij dacht dat ze nog op de Lautaret er onder zaten. Nochtans altijd veel volk en campers op de grote parking van de Lautaret aan het café, alsook op het plat net voor de draai naar de Galibier, kan je niet naast kijken. Ik kom er vaak, hoe ze dat konden missen...
Ik luister liever naar Eurosport FR met Jackie Durand en Steve Chainel. Gaat veel meer over het tactische terwijl bij Renaat teveel wordt afgeweken van de wedstrijd zelf
Altijd José de Cauwer
Tussen die 3 altijd Renaat, maar hij liet steken vallen tijdens deze tour. (Begrijp me niet verkeerd: iedereen kan een foutje maken, maar het was wat te veel).
Ik zou dus een joker inzetten en eigenlijk voor Jose gaan :)
Ik vond Renaat niet top tijdens de tour. De andere 2 verdienen zelfs geen nominatie 😏.
Ik stem voor José.
José De Cauwer!