hierzo..en iedere keer werd mijn post niet goedgekeurd, waarvan ik die melding maar dagen later kreeg. Waarom die dan niet goedgekeurd werd, weet ik niet.
De post bevatte 1 foto (een screenshot van een sporza-artikel) en een vraag over PPM op basis van de resultaten van de Tourmanager. Voor de rest niks vernoemd behalve renners-namen dus ook geen URL's ofzo. Enig idee?
Posts met een afbeelding moeten altijd goedgekeurd worden door de mannen van de leadout. Weet niet of het zal werken, maar miss eens een gewone post maken en de afbeelding in een comment zetten.
Jayco zegt bij hun ploegenbekendmaking dat Zana van een ritzege een doel gemaakt heeft, dus denk niet dat hij voor GC zal gaan. Poole daarentegen is DE kopman bij DSM
zal hieronder poll voor maken want er zijn al 130 stemmen uitgedeeld en anders is de poll niet representatief. Verschil is wel dat Poole en Zana mss meer voor klassement gaan dan Sanchez en VPP
Kan je ook doortrekken naar welke 4M het meeste gaat opleveren, mss Sanchez ook?