Home
Blog
Kopman
Forum
Over ons
Contact
More
Hey, gisteren stond ik eerste in het dagklassement. Weet iemand hoe ik mijn prijs kan ontvangen?
MVG
Hopelijk zie je er iets van dan, mijn koffiebonen van de klassiekers '22 zijn helaas nooit toegekomen 😪.
Krijg je geen skoda groene trui ofzo bij dagwinst?
Ja maar ik weet niet hoe ik die kan krijgen, nog geen mail gehad...
Stuur in de manager eens een chatteke met je vraag naar Joey.
Karl zei het ja. Nu, in een gratis spel zoals dit geven ze geen prijzen aan teams die gemaakt worden voor winst in één specifieke etappe 😋. Je moet een uitgebalanceerd team hebben om in een gratis spel in aanmerking te komen voor een prijs.
Bij de "app" van de tourmanager staat toch dat de dagwinnaar een prijs ontvangt...?
(Bij het tabblad prijzen)
Hij krijgt wel een prijs van de dag , mss eerst keer goe kijken voor da je iets doms zegt
Ik prijs jouw zelfzekerheid Victor. Tegelijk adviseer ik je om taaladvies.net, teamtaaladvies enz te raadplegen voor begrippen zoals sarcasme en cynisme. Lees ook gerust verder bij de aanbevelingen.
Hopelijk zie je er iets van dan, mijn koffiebonen van de klassiekers '22 zijn helaas nooit toegekomen 😪.
Krijg je geen skoda groene trui ofzo bij dagwinst?
Karl zei het ja. Nu, in een gratis spel zoals dit geven ze geen prijzen aan teams die gemaakt worden voor winst in één specifieke etappe 😋. Je moet een uitgebalanceerd team hebben om in een gratis spel in aanmerking te komen voor een prijs.