Zeer jammer voor hem maar ik heb er van bij de start rekening mee gehouden dat 1 van die 2 9Mers (Roglic en Evenepoel) zou uitvallen of er radicaal doorzakken, dus echt een ramp voor mij is het nu ook niet.
Ik ging er ook wel vanuit dat ik beter alle dure mannen in begin nam (G4 + Pedersen, Philipsen) omdat hen eruit transfereren meer ruimte schept dan hen er proberen in te puzzelen. Girmay had ik al van de start dus dat gaf een transfer extra ten opzichte van diegene die hem nog niet hadden.
Waarom heb ik die eigenlijk in mn team gezet? Ik zei nog voor de tour dat hij weer zou vallen en opgeven. Heeft iemand nog ergens plaats op zn zwarte lijst? Die van mij is vol.
Ik vind het op zich niet erg. Eerst en vooral vind ik het heel jammer voor hem. Voor mij heeft hij al redelijke puntjes opgehaald en met hem heb je nu wel een redelijk groot transferbudget voor elke andere renner.
Ik twijfel wel om morgen naast Roglic-Rodriguez nog een 2de wissel te doen.
Bauhaus morgen al inruilen voor Ciccone of Landa zou misschien meer kunnen opleveren dan nog te wachten tot na rit 16. Vandaag nog afwachten natuurlijk..
Ik denk dat het onvermijdelijk is dat de teams meer op elkaar gelijken, we worden namelijk allemaal beter in het spelletje. Enkel het inzicht dat sprinters meer punten halen dan vluchters, omdat die laatste moeilijker te voorspellen zijn wegens een groter aanbod vluchtvissen dan sprintvissen in de vijver, maakt al een groot verschil.
Ik zie het ook bij nieuwelingen die dit spel voor het eerst spelen, die hebben veel 4-5M kerels, want "ja daar zitten toch veel toppers met serieuze kansen op ritwinst" tussen.
Jammer wel voor roglic heeft echt al veel pech gekend, het komt mss wel goed uit voor mij
Zeer jammer voor hem maar ik heb er van bij de start rekening mee gehouden dat 1 van die 2 9Mers (Roglic en Evenepoel) zou uitvallen of er radicaal doorzakken, dus echt een ramp voor mij is het nu ook niet.
Waarom heb ik die eigenlijk in mn team gezet? Ik zei nog voor de tour dat hij weer zou vallen en opgeven. Heeft iemand nog ergens plaats op zn zwarte lijst? Die van mij is vol.
Inderdaad. Jammer voor hem en voor de spankracht. Hopelijk valt het al bij al nog mee.
Straks blijven we nog zitten met al onze sprinters...
De Roglic-Rodriguez wissel komt er voor velen aan morgen.