Ik ben van plan om deze Vuelta te zondigen tegen mijn principe om al mijn centjes uit te geven. Je weet immers toch niet wie er (uit)valt.
Ik hou de keer wel 1 miljoen over om makkelijk en sprinter voor een ak-man te kunnen wisselen.
Slim of niet? Wat doen jullie?
Ik heb zelf 7m over 🫢
ik heb ook 1m overgehouden. Grootste spaarvarken zijn wel de 3x 10m renners. Zwaartepunt voor klassementsrenners lijkt me in tweede deel te liggen: 1m + één van de 10m renners die tegen/wegvalt moet dan ruim voldoende zijn voor transfers
Ik heb 1m over en start zonder Kuss.
Slim, ik ben momenteel aan t kijken wie ik kan downgraden om ook iets over te hebben 🤯
Alledrie de dure mannen en 3M over. Plan is om een goedkopere sprinter door een Van Eetvelt of verrassende goedkopere gc-man te vervangen.
Hangt er vanaf:
Als je dat M kunt gebruiken om een renner te upgraden waarvan je verwacht dat het ook meer punten zal opleveren, waarom zou je het dan niet doen?
Later uittransferen geeft je datzelfde M toch weer terug, maar 'op de bank' kan het geen punten geven.
Tenzij je denkt dat het anders echt te moeilijk kiezen wordt wie je er later uit gaat doen en je dat miljoen dan als "joker" kan gebruiken om desnoods een kleinere renner te wisselen?
Ik doe dat ook maar start dan maar met 2 van de 3 10Mers.