Foden heeft in het verleden eigenlijk nog niet zo goed gepresteerd voor Engeland. 4 goals in 33 matchen. Daarnaast is Engeland ook absoluut geen aanvallend team. Ik neem maximaal 1 aanvallende speler van Engeland.
Mijn kapitein is Lukaku.
Prestaties voor club zijn niet hetzelfde als voor het land. Geldt zowel voor Foden als voor mijn kapitein :)
Maakt niet uit. Iedereen heeft hem toch. Of hij nu speelt of niet maakt weinig verschil. Gewoon zien dat de bankzitters in de juiste volgorde staan en dat je misschien iemand anders als kapitein neemt. Zonder hem starten is onnozel want riskeer je dat hij toch speelt en dan ben je meteen een transfer kwijt.
Foden heeft in het verleden eigenlijk nog niet zo goed gepresteerd voor Engeland. 4 goals in 33 matchen. Daarnaast is Engeland ook absoluut geen aanvallend team. Ik neem maximaal 1 aanvallende speler van Engeland.
Mijn kapitein is Lukaku.
Prestaties voor club zijn niet hetzelfde als voor het land. Geldt zowel voor Foden als voor mijn kapitein :)
vraagje, heeft iemand meer nieuws over mbappe dat officieel is we weten niet of hij ziek is of niet maar in het franse team zit het wel